MS Windows
briani 27239
Windows7 Sikker fjernelse af USB device.
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 03-05-10 10:56

Hvor i Windows7 finder jeg ikonen for sikker fjernelse af USB? Jeg kommer
fra XP, hvor den lå nede i Taskbaren.

Med venlig hilsen, Jørgen.

Fra : Kent

Dato : 03-05-10 11:19

Den 03-05-2010 11:56, Jørgen Christensen skrev:
> Hvor i Windows7 finder jeg ikonen for sikker fjernelse af USB? Jeg
> kommer fra XP, hvor den lå nede i Taskbaren.
I taskbar lige til venstre for uret har du "Show hidden icons" (vis
gemte ikoner?). Trykker du på denne finder du sandsynligvis ikonet for
sikker fjernelse.

Brug "Customize" for at sætte, hvordan hvert enkelt ikon skal vises.

--

Kent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-05-10 11:30

Ligger samme sted nemlig i systray (ikke taskbar) klik på pilen der
viser skjulte ikoner.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 03-05-10 12:43

Tak for svaret. Ja, jeg havde vist skyklapperne på her til morgen,sorry.
Mvh. Jørgen.