MS Windows
briani 27239
Øv - oprydningsprogram har ødelagt min VPN~
Fra : Marianne

Dato : 02-05-10 21:00

Hej

Jeg har brugt et program - Spotmau - til at rydde op på min pc, herunder
optimere maskinens opstart.

Det ##¤%&&"?# program satte vel rigeligt ud af kraft - netkort, printer,
mmm.

Jeg har fundet ud af det meste via Kontrolpanel --> Adminstration -->
Tjenester. Desværre lykkedes mig ikke at finde 'det', der skal til for min
VPN-forbindelse kan blive etableret. Når jeg forsøger at installere
VPN-opkaldsprogrammet, sker det simpelthen ikke.

Hvad kan jeg mangle at aktivere?

På forhånd tak for hjælpen.

mvh
Marianne

Fra : emjeppesen

Dato : 02-05-10 22:41

Marianne skrev:

>Det ##¤%&&"?# program satte vel rigeligt ud af kraft - netkort, printer,
>mmm.

Gan du ikke bare køre en systemgenoprettelse til før problemet opstod?

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Marianne

Dato : 03-05-10 06:51

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Gan du ikke bare køre en systemgenoprettelse til før problemet opstod?

Desværre ikke - jeg har kun systemgendannelsespunkter tilbage til lørdag og
dette skete fredag.

mvh
Marianne

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-07-10 19:24

Marianne wrote:

> "emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

Undskyld mig, tilbyder det ikke en "undo all changes"?

> Desværre ikke - jeg har kun systemgendannelsespunkter tilbage til
> lørdag og dette skete fredag.

Det er resultatet af at have lavet en hel masse ændringer siden, jeg ved
godt at det ikke hjælper dig, at jeg siger det, men det kan måske hjælpe
andre: systemgendannelse er det første, man prøver.

Giv den en tur med superantispyware, nu du er i gang!

> mvh
> Marianne

Med venlig hilsen

Peter Larsen