MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win 7 code
Fra : HCB

Dato : 02-05-10 08:21

Jeg har købt Win 7 Ultimate i Thailand. Med nøgle 25 tegn. Men Microsoft
siger den er uægte, hvor kan jeg indtaste nøgletal - bogstaver.
HC

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-10 08:49

HCB wrote:
> Jeg har købt Win 7 Ultimate i Thailand. Med nøgle 25 tegn. Men
> Microsoft siger den er uægte, hvor kan jeg indtaste nøgletal -
> bogstaver.

Har du ikke 14 dages returret

Fra : Mads

Dato : 02-05-10 09:45

On Sun, 2 May 2010 09:20:54 +0200, "HCB" <hc@brodersen.as> wrote:

>Jeg har købt Win 7 Ultimate i Thailand. Med nøgle 25 tegn. Men Microsoft
>siger den er uægte, hvor kan jeg indtaste nøgletal - bogstaver.
>HC

De har nok solgt dig en piratkopi. Asiaterne er dygtige til at lave
kopier der næsten ikke er til at skelne fra originalen.
Gadesælgere skal man holde sig langt væk fra, men selv i butikkerne
kan man sagtens blive snydt. De ved jo godt at turisterne ikke lige
kan komme og klage bagefter.

Var den billig? Måske lidt for billig til at være ægte? ;)