Hvad betyder det
Fra : Kim2000

Dato : 02-05-10 20:42

Nogle gange oplever jeg at jeg ikke kan svare på en besked i
nyhedsgrupperne. Der kommer denne fejlmeddelse:

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen
news.inet.tele.dk. Windows Live Mail kunne ikke sende meddelelsen.

Emne 'Re: Bombe afværget i NY'
Serverfejl: 441
Svar fra server: 441 437 Bad charset in header
Server: 'news.inet.tele.dk'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCCA9
Protokol: NNTP
Port: 119
Sikker (SSL): Nej

Nogle der har nogle bud?

Fra : Carl Drud

Dato : 02-05-10 21:04

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> writes:

> Emne 'Re: Bombe afværget i NY'
> Serverfejl: 441
> Svar fra server: 441 437 Bad charset in header
> Server: 'news.inet.tele.dk'
> Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCCA9
> Protokol: NNTP
> Port: 119
> Sikker (SSL): Nej
>

> Nogle der har nogle bud?

Indlægget du svarer på har ikke angivet noget tegnsæt (formodentlig OE),
det får din Live Mail til at slå over i Windows-1252 tegnsæt som TDC
newsserver afviser.

Se evt. mere her:

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/4fce69c80106cd0d

--
Carl

Fra : Kim2000

Dato : 02-05-10 21:24

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i meddelelsen

> Indlægget du svarer på har ikke angivet noget tegnsæt (formodentlig OE),
> det får din Live Mail til at slå over i Windows-1252 tegnsæt som TDC
> [...]

Takker, nu virker det.
mvh
Kim