HTC Diamond: langsom WLAN
Fra : Mate

Dato : 01-05-10 15:41

Er der mon nogen, der har erfaring med "HTC Diamond" ?

Mit eksemplar er meget langsomt på et trådløst netværk. I de fleste tilfælde
opgiver den, inden den har fundet en ny URL.
Hvis jeg f.eks. prøver at se min router (192.168.0.1) går der mindst 5
minutter, inden siden er "bygget op". Der er 3.3 GB ledigt på det indbyggede
lagerkort.

Et andet fænomen er, at når telefonen tændes, kommer der først følgende
fejlmelding: "Filen autorun.exe kan ikke åbnes. Den er enten ikke
signeret.... bla.bla.bla". Det har tilsyneladende ikke nogen praktisk
betydning, da telefonen fungerer tilfredsstillende.

Vh Poul.

Fra : Anders

Dato : 02-05-10 14:44

Hvad har dit lagerkort at gøre med, at du ikke kan gå på nettet ?

Det er måske snarrer en opsætningsfejl i mobilen.

Fra : Hauge

Dato : 02-05-10 15:12

Anders skrev:
> Det er måske snarrer en opsætningsfejl i mobilen.

Prøv nu for én gang skyld, at læse det der skrives, før du dummer dig mere.

/Hauge