Foto
IBM760 5420
Teil 3020
MMS til PC
Fra : Mort1s1

Dato : 01-05-10 16:29

Jeg har modtaget en MMS, som jeg gerne vil flytte til min pc, men pc'en kan
ikke finde MMS'en på min mobiltelefon (Nokia 6300) Gode forslag efterlyses.
Mvh
Mort1s1

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-05-10 17:26

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev :

>Jeg har modtaget en MMS, som jeg gerne vil flytte til min pc, men pc'en kan
>ikke finde MMS'en på min mobiltelefon (Nokia 6300) Gode forslag efterlyses.

Nokia PC-suite burde vel kunne.

Men, det er kun et gæt, så for et bedre svar, så vil jeg foreslå
i en mere relevant gruppe, news:dk.teknik.telefoni.mobil.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Finn Hansen

Dato : 01-05-10 18:10

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har modtaget en MMS, som jeg gerne vil flytte til min pc, men pc'en
> kan ikke finde MMS'en på min mobiltelefon (Nokia 6300) Gode forslag
> [...]
Jeg plejer bare at sende den til min emailadresse fra telefonen.

Finn

Fra : Per

Dato : 01-05-10 21:35

Mort1s1 wrote:
> Jeg har modtaget en MMS, som jeg gerne vil flytte til min pc, men
> pc'en kan ikke finde MMS'en på min mobiltelefon (Nokia 6300) Gode
> forslag efterlyses. Mvh
> Mort1s1

Du skal første gemme billedet (objektet) fra mms´en på din telefons
hukommelse, enten kort eller tlf. . - derefter kan du overføre til PC via
BT, kabel eller IR.

mvh. Per