Stjålet NX250
Fra : Thorbjørn Villesen

Dato : 01-05-10 07:13

Så er der sku en idiot med lange fingre der har stjålet min næsten
nyerhvervede Honda NX250. Hvis nogen ser en Hvid og turkise NX'er med
små mærker på sideskjoldene og manglende venstre sidespejl, så tag et
billede og ring til mig 61312456. Jeg er fra Århus. Motorcyklen er
ikke særlig udbredt i DK så der er stor sandsynlighed for at det er
min hvis i ser en (Jeg har set den på dba.dk. Det er ikke min)

Billede af den: De turkise markeringer på de to små sideskjolde er der
ikke længere, men der er mærker efter mit forsøg på at fjerne dem .
De store turkise markeringer er der stadig.

http://www.facebook.com/album.php?aid=175335&id=593747600&l=8b8fc9f882

Hilsen Thorbjørn.

Fra : Armand

Dato : 01-05-10 15:30

Thorbjørn Villesen skrev:
> [...]
> ikke længere, men der er mærker efter mit forsøg på at fjerne dem .
> De store turkise markeringer er der stadig.

Vanlig DFM-tip:
Efterlysning med farvebillede og dusør omdelt til Taxa og Skraldemænd
(der kommer rundt i alle baggårde)!
Derudover er der erfaring for at den er nok stjålet/fjernet, men sikkert
opgivet og efterladt indenfor en radius af nogle få hundrede meter, så
op på cyklen og rundt og led selv!
God jagt!

--
Armand.
(der ikke kan undlade at tænke på at i en anden tid i et andet land

Fra : Thorbjørn Villesen

Dato : 01-05-10 09:38

Vanlig DFM-tip:
> [...]
> (der ikke kan undlade at tænke på at i en anden tid i et andet land
> klyngede man 'transportmiddel-tyve' op i nærmeste træ)

Tak for tippet. Slet ikke nogen dårlig idé.

Thorbjørn.