MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
"Skærmdriveren er stoppet med at fungere o~
Fra : Stampe

Dato : 01-05-10 07:54

Her er fejlbeskrivelsen:

Skærmen fryser og/eller flimrer (går i sort) for nogle øjeblikke/sekunder at
gangen.
Når det vender tilbage, kan man se en pop-up fejlmeddelelse der lyder som:

"Skærmdriveren er stoppet med at fungere og er genoprettet"

Beskrivelse af computeren:

CPU       Intel dual core E6500 2.93 GHz
Harddisk    500 GB SATAII 32 MB
Ram      4 Gb DDRII PC2-6400
Bundkort   ASUS P5KPL-AM
DVD-brænder    20X Sony/NEC/Samsung
Grafikkort   Ati Radeon HD5770 1024 MB DDR5
Lydkort      6 kanal HD Audio
Netværk    10/100/1000
Styresystem   Systemet er Windows 7 Home Premium 32-Bit

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Allan

Fra : Per

Dato : 01-05-10 08:00

Stampe wrote:
> [...]
> som:
> "Skærmdriveren er stoppet med at fungere og er genoprettet"

Har du opdateret til nyeste skærmdriver ?

mvh. Per

Fra : Stampe

Dato : 01-05-10 08:07

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Har du opdateret til nyeste skærmdriver ?
>
> mvh. Per
Det mener jeg at jeg har..

Mvh
Allan

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-05-10 08:51

Stampe skrev den 01-05-2010 08:53:
> Skærmen fryser og/eller flimrer (går i sort) for nogle
> øjeblikke/sekunder at gangen.

Jeg vil foreslå at prøve en WHQL-certificeret driver.

Fra : Erik Poulsen

Dato : 01-05-10 12:24

> [...]
> Når det vender tilbage, kan man se en pop-up fejlmeddelelse der lyder som:
>
> "Skærmdriveren er stoppet med at fungere og er genoprettet"

Desværre kan jeg ikke hjælpe, men har samme problem som dig og samme
skærmkort.

Finder du en løsning er jeg meget interesset i, at høre den

Mvh
Erik

Fra : N/A

Dato : 01-05-10 14:55

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-05-10 14:55

Hvad får dig til at tro at han kører på en Mac?

Regards Jens Peter Karlsen.