MS Windows
briani 27239
Logonskærm Win7
Fra : Martin Petersen

Dato : 01-05-10 07:29

Hejsa.

Når min bærbare vågner op efter dvale står den sidst aktive brugerkonto
låst... Hvis det så er en anden der skal bruge den, skal man trykke "skift
bruger" før man bliver præsenteret for de andre konti.

Kan man ikke få windows 7 til at vågne op direkte til brugerkontovalg? Vi er
2 forskellige der bruger den nærmest på skift, og det er irriterende at
skulle trykke skift inden fingeraftrykslæseren virker.

- Martin

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-05-10 15:00

Vælg at logge af i stedet for bare at lade den gå i dvale.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-05-10 16:52

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Vælg at logge af i stedet for bare at lade den gå i dvale.

Ja.. Men den er sat op til at gå i dvale når låget lukkes. Og det fungerer
rigtig godt. Det der med at logge af før den lukkes får man ikke gjort.

- Martin