Nyt Legetøj
Fra : Harding E. Larsen

Dato : 30-04-10 12:13

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 30-04-10 19:29

Den Fri, 30 Apr 2010 11:13:01 -0700 skrev Harding E. Larsen:

> http://www.memory-map.com/index.html?http://www.memory-map.com/ais.htm
>
> Mvh/Harding

Hej Harding.

Vi er altså nogle stykker der ikke gider se på nøgne piger. Kan du ikke
linke til en god opskrift på frikadeller?

Og skriv så lige hvad det er du linker til.

--
Karl Erik.

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-10 20:39

> Vi er altså nogle stykker der ikke gider se på nøgne piger. Kan du ikke
> linke til en god opskrift på frikadeller?

Hej Karl Erik
Her er en opskrift på Sønderjyske frikadeller.
http://www.gamledanskeopskrifter.dk/page869.html
Er du så glad igen
eller hop herhen > http://www.acemag.dk/images/sunday_blog/tudekiks.jpg

/karsten

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 30-04-10 22:18

Den Fri, 30 Apr 2010 21:39:11 +0200 skrev Karsten Madsen:

> Er du så glad igen
>
> /karsten

Nåå, troede bare at nogen havde humoristisk sans sådan en fredag aften.
Det havde du så bare ikke. Synd for dig.

--
Karl Erik.

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 02-05-10 06:12

'Jeg ikke forstå, jeg sende link til AIS og ikke nøgner piger.

Nej linket er til side om AIS, hvorfra du have nøgner piger?

Skal det være frikadeller eller køtbullar flæsk eller kalv?

Hej Karl- Erik,

Nej den slags som du hentyder til er ikke kommet fra mig, kun et
seriøst link om en bærbar forbindelse til AIS.

Mvh/Harding

'On 30 Apr., 20:28, Karl Erik Christensen <n...@none.invalid.co>

Fra : Torben Henriksen

Dato : 02-05-10 21:13

Hej Harding

Jeg vil gætte på at Karl-Erik har et link på nøgne piger og ved en fejl
har fået trykket på det.
Jeg har været inde på dit link, yderst interessant så skal man måske købe
en PocketAIS, Jeg har ellers lige købt en VHF/DSC Furuno 4800 med AIS

Mvh/ Torben H.

Fra : Steffen Skov

Dato : 03-05-10 14:02

Hej Torben
Sidste år købte jeg så´n FURUNO og koblede den på en Garmin 510. Det virker
fremragende med AIS modtagelse.
Jeg lagt et par billeder her:
http://www.steffenskov.dk/23590389
Hilsen Steffen
--
"E´baad" Pd26 nr.18, Århus.

Fra : Torben Henriksen

Dato : 04-05-10 00:04

Hej Steffen

Jeg har ikke fået min monteret endnu, fordi jeg er ved at renovere alt
træværk
indvendig (Apollo 32) det er et kæmpe arbejde at slibe ned til det bare træ,
begyndte i oktober, men så kom vinteren båden står godt nok i en hal, men
det
var for koldt. Er nu i gang med at lakere har foreløbig fået 5 x skal op på
8 - 10 x

Da du koblede VHF til Garminen hvilke farve ledning skal der bruges (min er
Garmin 3010)
og hvilke antenne bruger du?
Har du nogen ide om hvor man kan købe/få en manuel på dansk, den der fulgte
med
er på engelsk og mit engelske er blevet noget rusten? har ledt på google.

Mvh/Torben H.

Ps. Det er et par fede billeder du har der.

Fra : Steffen Skov

Dato : 04-05-10 16:08

Hej Torben
Tak for de pæne ord.
Antennen til VHF´n er en standard-antenne til 500 - 600 kr. og kablet fulgte
med. Se en lang tråd om kabler andet sted i denne fremragende nyhedsgruppe.
GPS-antennen er indbygget i Garmin, så det aner jeg ikke hvad er.
Kablernes farve til sammenkobling kan jeg ikke huske. Men jeg skriver, når
jeg har været i båden.
Dansk Manual? Prøv om du kan lede videre fra dette link:
http://www8.garmin.com/support/userManual.jsp?market=2&subcategory=29&product=010-00350-00
Hilsen Steffen

Fra : N/A

Dato : 06-05-10 06:23

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 03-05-10 10:18

Hej Steffen,

Ja jeg håber det hænger således sammen;
men den aften jeg sendte til gruppen kom der pludseligt en pop-up med
et billede af en én-armet tyveknægt og da jeg lukkede den ned ved
kryds i øverste højre hjørne, kom der en lille boks op der fortalte at
en fil wscnf.exe var blevet beskadiget of i boksen var der to knapper
med "JA" "NEJ" til om man ville aktivere virusprogrammet. Uanset om
man klikkede det ene eller andet kom der en trojaner ind og blokkerede
alle programmer og der kom sider op hvor man skulle tilmelde AD-Aware
´s virusprogram. Intet var til at stoppe.
På min Acer kan man holde 2Alt + F10 nede samtidigt og en backup/
rekonfig boks kommer op og man kan så vælge om man skal reinstallerer
windows fra backupdrevet eller fra backup CD´er.
Få sekunder efter er PC´en klar igen og tillige meget hurtigere end
førangrebet satte ind.
Jeg har i dag talt med andre der var udsat for det samme, på samme tid
den 30. april omkring 20:30.

Mvh/Harding

Fra : Steffen Skov

Dato : 03-05-10 18:56

Hej Harding og andre
Det er er fælt. Kommer det fra mig måske. Jeg har ikke oplevet det
beskrevne, men nu kører jeg en scanning af hele harddisken. Det tager hele
natten, så resultatet får I i morgenaften. Jeg har ikke den store iver for
at genindstallere hele dynen. Jo - jeg har AD-Aware, men den er købt og
betalt helt legalt. Så der skulle da ikke være noget i den pakke? Ellers vil
jeg have pengene tilbage.
Hilsen Steffen

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 03-05-10 20:01

Steffen Skov wrote:
> [...]
> men den er købt og betalt helt legalt. Så der skulle da ikke være
> noget i den pakke? Ellers vil jeg have pengene tilbage.
Klip en hel masse

Jeg har skrottet div. antivirusprogrammer og andet nu, hvor Bill Gates
forærer den slags gratis i én pakke:

http://www.microsoft.com/security_essentials/

Det fungerer upåklageligt og man bliver til stadighed opdateret - man kan
også selv klikke på ikonet i bundlinjen og opdatere, når man vil.
Jeg har derfor slettet AVG, Ad-Aware og lignende fuldstændigt - og det er så
flere måneder siden.

Mvh
Torben
--
\\\\////
(@@)

Fra : Steffen Skov

Dato : 04-05-10 15:56

Hej
I nat kørte jeg en fuld scanning af computeren. Ad-Aware fandt 14 fejl
hvoraf 8 var trojanere. Det irriterer mig at et dyrt indkøbt program ikke
automatisk oplyser om eller sletter disse filer. Men det er nok mig der skal
sætte nogle flueben?
Undskyld postyret.
Hilsen Steffen

Fra : N/A

Dato : 06-05-10 06:23

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 03-05-10 22:33

Den Mon, 03 May 2010 09:17:48 -0700 skrev Harding E. Larsen:

> [...]
> kom der en lille boks op der fortalte at en fil wscnf.exe var blevet
> beskadiget of i boksen var der to knapper med "JA" "NEJ" til om man

Og derfor bad jeg dig beskrive hvad f..... det er du linker til i dine
indlæg.

Jeg følger _aldrig_ links i indlæg her, med mindre jeg er 100% sikker på
hvad og hvor de fører mig hen.

Ja ja - og det med nøgne piger var en joke, men man skal åbenbart være
Nordjyde for at forstå

--
Karl Erik.

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 04-05-10 14:21

Ja det er fantastisk med alle de fejl Ad-Aware finder, uden det har
nogen betydning for PC´ens funktioner. Derfor er Torbens indstilling
forståelig; men den trojaner jeg fik ind gik igennem alle
beskyttelsesforanstaltninger incl. flere firewalls. Hverken Ad-aware
eller Awast kunne se dem eller finde dem under efterfølgende kørsler.
Kun reinstallation af Windows virkede, heldigvis er det let at gøre på
min PC; men ergeligt for de andre der også fik den ind og ikke selv
kan nulstille PC´en.

Mvh/Harding

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 04-05-10 14:23

Da jeg selv stammer fra disse egne (Nordjylland) må det være en meget
lokalbetonet humor som ikke helt er kendt af alle i Nordjylland.
Hvilken revle er den fra?

Mvh/Harding

Fra : N/A

Dato : 06-05-10 06:23

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 04-05-10 22:12

Den Tue, 04 May 2010 13:23:28 -0700 skrev Harding E. Larsen:

> Da jeg selv stammer fra disse egne (Nordjylland) må det være en meget
> lokalbetonet humor som ikke helt er kendt af alle i Nordjylland. Hvilken
> revle er den fra?
>
> Mvh/Harding

Stammer du fra Nordjylland Harding?

Hvornår ca. forlod du denne ophøjede landsdel?

Jeg mindes at den gennemsnitlige IQ på et tidspunkt steg, både i
Nordjylland og på Sjælland

Nordjylland starter ved Klisterkanalen og strækker sig helt til
Kvisten

--
Karl Erik.

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 05-05-10 02:56

Mands minde er det ikke en uge ?

Det er da mere interessant at få oplyst hvorfor du er så nøgne piger
interesseret, siden du bringer dette emne på bane, eller er det bare
drømmen om havfruer?
Er det en rest fra den skovbørnehave hvor du har studeret?

Mvh/Harding

Fra : N/A

Dato : 06-05-10 06:23

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-05-10 15:10

Den Wed, 05 May 2010 01:55:30 -0700 skrev Harding E. Larsen:

> [...]
> drømmen om havfruer?
> Er det en rest fra den skovbørnehave hvor du har studeret?

Så så, kære Harding - der er vel ingen grund til at blive grov?

Som 59 årig har jeg endnu ikke mistet interessen for piger, nøgne såvel
som påklædte. Har du måske det?

Det var blot en hentydning til, at når du linker til noget og ikke
skriver hvad og hvorfor, kan linket måske føre til nøgne piger - eller
det der er værre.

--
Karl Erik.

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 05-05-10 12:56

Kære Karl Erik,

Jo da interessen er der sandeligt; men dette fora bærer overskriften
dk.fritid.sejlads, og det synes jetg at vi skal holde os til her i
gruppen.
Det andet emne findes der sikkert grupper for.

Mvh/Harding

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 05-05-10 20:25

Harding E. Larsen wrote:
> [...]
> gruppen.
> Det andet emne findes der sikkert grupper for.

Hold nu op

Karl Erik har da ved flere lejligheder i denne tråd angivet, at det er noget
med humor fra det Nordjyske - første indlæg var endda med en Smiley, så
hvorfor "tale forbi hinanden".
Lyt til manden. Han ønsker "bare", at du skriver noget i forhold til det
link, du lægger - altså et ønske for fremtiden.
Du startede tråden Nyt Legtøj og skrev faktisk - i modsætning til ellers -
ikke en dyt om, hvad det var, du ville delagtiggøre andre med.

Kh
Torben

--
\\\\////
(@@)

Fra : Mogens

Dato : 06-05-10 06:23

Harding E. Larsen wrote:
> [...]
> gruppen.
> Det andet emne findes der sikkert grupper for.

Hvis du går i rette med andre, så var det måske en ide om du fejede
foran egen dør først. Du er en af de her irriterende toppostere, selv om
det udtrykkeligt er vedtaget at på Usenet så bundposter man. Og nej, det
er ikke ligemeget. Hele logikken i tråden ryger sig en tur fordi nogle
stivnakker krampagtigt holder fast på deres "ret". Efter ganske få posts
er hele tråden et kaos og det er umuligt at overskue rækkefølgen på
indlæggene.

Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 06-05-10 19:10

Hej

Jeg er også top-poster, fordi, det er sådan mit mail system (nuværende som
alle tidligere) har fungeret. (Notes, Microsoft - og diverse varianter af
outlook)

I mit daglige mail system, (notes, outlook, pegasus, gmail, hotmail, m.v.)
der behøver jeg bare at læse de første linier, for at se om der er noget nyt
for mig i en tråd, det tager mig ganske få minutter, at se om der er tilført
noget nyt, og det foretrækker jeg også i mit NEWS miljø.

Men mindre i alle får en dårlig dag, så fortsætter jeg med at top-poste.
Personligt bliver jeg vældigt irriteret over dem som IKKE top-poster,
ellers må i fortælle hvorfor jeg skal noget andet. - //NOFLAME: on.

Hvis det er et ønske at man bund poster, så vil jeg gerne have en forståelse
for det og hvordan laver jeg det om i en outlook news reader?

!!!!!!!!
Er der nogen der har skils til at lave en afstemnings hjemmeside, hvor vi
kunne se hvad der reelt er problemet og udfordringen?

mvh
/Børge

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-10 20:44

Denne debat dukker op med jævne mellemrum her i gruppen.

I en længere periode har gruppen fungeret uden de store 'bataljer' og
debat om formelle problemer.

Ind imellem dukker der så en læser op, som irriteres voldsomt over at
nogle vælger at topposte, andre at skrive svar under det sidste blandt
mange indlæg, nogle sletter ingenting, men tilføjer et par linier til
en alenlang korrespondance osv. osv.

I min optik har gruppen fungeret fint (forstået på den måde, at vi
primært har drøftet sejlads-anliggender og ikke usenet formalia (som
jeg er helt fortrolig med, men som Børge og jeg har svært ved at
forstå, al den stund al den mail korrespondance, som de fleste af os
betjener os flittigt af i det daglige, fungerer fortrinligt med
"topposting")) i længere tid uden at en af "religionerne har vundet
hævd". Det har jeg det personligt fint med.

Gert/Blueocean (var det vist?), påviste i sin tid (med et humoristisk
indlæg), at der kan 'gå kage' i en meget lang tråd, hvor bund- og
topposting blandes ... men oftest synes jeg det er ganske nemt at
overskue ... Formelt er argumentet jo oplagt, men reelt finder jeg den
problemstilling forældet og ligegyldig.

Flere har i tidens løb forsøgt sig som selvbestaltede 'regelryttere',
'usenet-betjente', 'moralister', 'missionærer' m.v. i denne gruppe,
ofte med henvisning til "usenet-vedtagelser", men med samme - for dem
nedslående - resultat: De fleste af os gør det, vi finder mest
hensigtsmæssigt ... og derfor bliver vi af "missionærerne" betegnet
som 'anarkister' ... Den anklage har jeg personligt valgt at leve med
.... ...

Flemming Torp

Fra : jetp

Dato : 06-05-10 20:54

"Børge Wedel Müller" skrev i en meddelelse

> Personligt bliver jeg vældigt irriteret over dem som IKKE top-poster,
> ellers må i fortælle hvorfor jeg skal noget andet. - //NOFLAME: on.

Det er ulogisk at læse svaret før spørgsmålet, derfor svarer man under
spørgsmålet, når alt overflødigt er klippet væk.
Det gør debatten mere overskuelig, og er desuden god skik på usenet.
Du kan læse mere her: www.usenet.dk

Kort og godt...

Mvh Jens

Fra : HO

Dato : 06-05-10 21:28

"Børge Wedel Müller" <boerge@myller_fjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle tidligere) har fungeret. (Notes, Microsoft - og diverse varianter af

Hej
det er nu da bare at flytte din markør ned hvor du vil skrive.
Og marker det tekst du vil slette er nu ikke svært.
Du holder bare venstre museknap nede og trækker / markerer det du vil
slette.
Det er nu nemmere at læse en post der er renset for unødig tekst.
mvh
HO

Fra : Kent Friis

Dato : 06-05-10 21:30

Den Thu, 6 May 2010 20:10:01 +0200 skrev Børge Wedel Müller:
> [...]
> alle tidligere) har fungeret. (Notes, Microsoft - og diverse varianter af

Jeg har aldrig set en version af Outlook der har fungeret sådan. ALLE
de versioner jeg har brugt (startende med Outlook 98), har åbnet mail'en
i et redigerings-vindue, hvor man kan klippe og svare under de ting
man nu svarer på.

Jeg kan dog konstatere at en del Outlook brugere blot skriver et svar i
toppen, og så må man selv regne ud hvad de svarer på. Der er den bedste
løsning nok at skrive et spørsgmål per mail, så der ikke er noget at
være i tvivl om.

> Men mindre i alle får en dårlig dag, så fortsætter jeg med at top-poste.
> Personligt bliver jeg vældigt irriteret over dem som IKKE top-poster,
> ellers må i fortælle hvorfor jeg skal noget andet. - //NOFLAME: on.

Askepot!
Hvad kalder man hash dyrket i Island?

> Hvis det er et ønske at man bund poster, så vil jeg gerne have en forståelse
> for det og hvordan laver jeg det om i en outlook news reader?

Installerer en version fra efter 1985?

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 06-05-10 21:43

Børge Wedel Müller wrote:
> Hej
>
> Jeg er også top-poster, fordi, det er sådan mit mail system
> (nuværende som alle tidligere) har fungeret. (Notes, Microsoft - og
> diverse varianter af outlook)

Klip en hel masse, som er læst lidt før i denne tråd

> mvh
> /Børge

Klip noget mere, som er set før.

Hej Børge - Jeg skriver herunder, så du kan se, hvad jeg svarer på.
Personligt kan jeg leve med alt muligt - også at mange topposter, men det er
da skideirriterende at forsøge at læse et indlæg, hvor der overhovedet ikke
er fraklippet en hel masse, som så gør det fuldstændigt uoverskueligt.
Nu har du for nyligt åbenbaret, at du savner CT, så i denne henseende kunne
da da være mere en sjovt, hvis du kunne få ham på banen omkring det
spørgsmål, som du bringer på banen

Som HO feks. skriver, så er det altså ikke svært at markere en tekst og
fjerne den. Det har intet med din News Reader at gøre.

Og så til noget helt andet. Er det ikke ved at være tiden, hvor gruppen
vender tilbage til det, som det hele handler om: udveksle erfaringer omkring
det, som gruppen omhandler: *fritid.sejlads*, men måske fører debatten
alligevel til visse fremskridt.

Med ønsket om en super sejlsæson med lidt mere varme, end vi har nu i disse
tider med global opvarmning

Mvh
Torben

--
\\\\////
(@@)

Fra : HO

Dato : 07-05-10 06:37

"Torben Skovgaard Bach" <tsbach@FJERNnyka.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

> Nu har du for nyligt åbenbaret, at du savner CT, så i denne henseende
> kunne da da være mere en sjovt, hvis du kunne få ham på banen omkring det
> spørgsmål, som du bringer på banen

DET mener du da ikke alvorligt?

> [...]
> omkring det, som gruppen omhandler: *fritid.sejlads*, men måske fører
> debatten alligevel til visse fremskridt.

Selv dette indlæg handler om sejlads - nemlig en vejledning om hvordan andre
nemmest forstår dit budskab.
Det gør vel ikke noget, at "ting" omtales / behandles - bare det foregår på
et sobert sprog.
Det er jo ingen der tvinger nogen til at læse et indlæg eller en bestemt
tråd.
Personlig hopper for det meste alle indlæg over, hvor jeg ser et bestemt
navn indgå.
mvh
HO

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 05-05-10 14:32

Læser man linkets ord: .memory-map.com/ais.htm er det ikke så umuligt
at læse at det drejer sig om AIS.
Jeg må konstatere at både for lidt og for meget giver omtale, så
indlægget har haft værdi for både dem der er interesseret i AIS og
andet.

Tak for din Kh.

Mvh/Harding

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 05-05-10 21:38

Harding E. Larsen wrote:
> [...]
> Jeg må konstatere at både for lidt og for meget giver omtale, så
> indlægget har haft værdi for både dem der er interesseret i AIS og

Klip

Ja - det kan være svært at gebærde sig og nogle gange er det vist sådan, at
lige meget hvad man gør, så vender bagenden den gale vej

Mvh
Torben
--
\\\\////
(@@)

Fra : N/A

Dato : 06-05-10 06:23

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 07-05-10 01:53

Hej Torben,

Jeg toptekster for det er det normale når man svarer bl.a. på mails.
At skrive imellem andres linier gør man kun når man er bedt om at
foretage rettelser i teksten. At skrive nedenunder er at skrive et
P:S: til den ovenforliggende tekst.
Kanaljen som kommer ind fra sidelinien i denne gruppe har i alle 279
grupper lavet 5092 intetsigende indlæg, det har vi ikke brug for her.

Ja lad os koncentrere os om "fritid.sejlads" og her udveksle
synspunkter og erfaringer i dette emne.

Mvh/Harding

Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 07-05-10 17:11

Hørt !!!
(og det var let at læse for top læsere....)
UNDSKYLD

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-05-10 05:40

Det har du ganske misforstået.
Hold dig fra denne gruppe, du forstår sikkert ikke hvad vi føler er
væsentligt for os.

Fra : Ole Pagh

Dato : 08-05-10 13:18

Harding E. Larsen sendte dette med sin computer:
> Det har du ganske misforstået.
> Hold dig fra denne gruppe, du forstår sikkert ikke hvad vi føler er
> væsentligt for os.

Tal for dig selv! Du ejer ikke gruppen her, selv om du udtaler dig som
om du gør!

Jeg vil ikke indeholdes i dit "vi".

--
/ Ole

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-05-10 06:24

Vi er nogle som ønsker at behandle emner omkring foraets emne.
Skal jeg betragte dit indlæg som om du billiger infiltration af en
person der alene bruger sin tid på at lege netbetjent med intetsigende
kommentarer 5029 stk i år i alle 279 grupper?

Mvh/Harding

Fra : Ole Pagh

Dato : 08-05-10 13:46

Harding E. Larsen har bragt dette til verden:
> [...]
> person der alene bruger sin tid på at lege netbetjent med intetsigende
> kommentarer 5029 stk i år i alle 279 grupper?

Nej, selvfølgelig ikke hvis dit udsagn er korrekt, men når jeg følger
tråden baglæns, svarer du nedladende på dette indlæg:

[...]

Det er et indlæg, som jeg fuldt ud kan tilslutte mig.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-05-10 07:05

Nettet er verdensomspændende, har ingen ejer og af samme grund er der
ingen som har ansvaret for hvad som bliver bragt og som individuel
bruger bør egen sunde fornuft og almene etiske regler være
udslagsgivende for opførsel på nettet. Der findes ingen regler der
forhindrer brugerne i at anvende grupperne som de anser bedst. blot
henstilles det at man bruger et høfligt sprog og opfør dig mod andre
som du selv ønsker andre opfører sig mod dig samt besvare alle
rimelige henvendelser.

Tag ud og sejl og få lidt luft mellem ørene, jeg tror at det vil være
godt for alle.

Mvh/Harding

Fra : Ole Pagh

Dato : 08-05-10 14:28

Harding E. Larsen kom med denne ide:
> [...]
> ingen som har ansvaret for hvad som bliver bragt og som individuel
> bruger bør egen sunde fornuft og almene etiske regler være

Det er ikke helt korrekt, idet der i den aftale som man har indgået med
sin ISP typisk står at man kan få lukket for sin adgang til
nyhedsgrupper ved gentagne klager.
Det er dog kun sket yderst sjældent. Og er en diskution der bør føres i
netikette gruppe.

> [...]
> henstilles det at man bruger et høfligt sprog og opfør dig mod andre
> som du selv ønsker andre opfører sig mod dig samt besvare alle

Der findes regler, men der findes ikke relevante sanktionsmuligheder,
men for 117. gang, så har man for det danske hieraki's vedkommende
lavet regler som man, med et minimum af smidighed kan følge til alles
glæde.
Selv om jeg ved at du og flere andre ikke vil følge de regler der angår
toppostning og fraklip af irelevante dele af indlæg, får du alligevel
en genudsendelse af linket:
http://usenet.dk/
og for denne gruppe: http://usenet.dk/fundats/dk.fritid.sejlads.txt

> Tag ud og sejl og få lidt luft mellem ørene, jeg tror at det vil være
> godt for alle.

Tak - i lige måde!

--
/ Ole

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-05-10 08:08

Ja det er en konstatering der ikke er til at ændre, og lad os så komme
videre.

Mvh/Harding

Fra : Ole Pagh

Dato : 08-05-10 15:20

Harding E. Larsen skrev den 2010-05-08:
> Ja det er en konstatering der ikke er til at ændre, og lad os så komme
> videre.

Du har da lært at klippe det fra, du ikke svarer på, ser jeg nu.
Stort fremskridt. Tillykke.

Vi skal ud at sejle, men det er så satans koldt endnu.
Hvad kan vi gøre ved vejret? lol

Slut på denne tråd for mit vedkommende.

--
/ Ole

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-05-10 09:05

Ja men det gør jeg ofte; men det er der tilsyneladende ikke behov for
da du læser mine indlæg udmærket.

Ja klimaforandringerne er ikke gået mod varmere vejr, jeg venter til i
morgen og håber vejret bliver bedre.

God sejltur.

Mvh/Harding