Test af GS 500
Fra : C. Caspersen

Dato : 30-04-10 16:48

Hej gruppe.

Er der en, der ligger inde med en test af Suzuki GS 500, evt. som
pdf-dokument ?

Mvh

Caspersen

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 30-04-10 18:01

Tja det kommer an på hvor prof. testen skal være.
Her er én der skriver sin egen test om sin egen:
http://www.privat.henriknielsen.dk/gs500.htm

Prøv eventuelt at skrive test gs 500 i søgefeltet på google.dk, så får du et
større udbud.
Med venlig hilsen
John Senius-Jørgensen

Fra : Armand

Dato : 01-05-10 13:19

John Senius-Jørgensen skrev:
> Tja det kommer an på hvor prof. testen skal være.
> Her er én der skriver sin egen test om sin egen:
> http://www.privat.henriknielsen.dk/gs500.htm

www.motorcyclespecs er en af mine foretrukne motorcykel-oversigter og
dér er der ofte såvel citeret en test/beskrivelse, som link til tests
nederst under de egentlige specifikationer på den model man slår op.
Hop direkte ind blandt Suzuki'erne med:
<http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/suzuki%20%20%20.htm>
og se hvad der er at finde under de forskellige årgange af GS500'eren!

Derudover er GS500 produceret i over 20 år. Motoren er en udvikling af
GS400, der er tilbage fra '77.
Levetiden vidner om at modellen i høj grad er 'god nok'. Den markerer
blot sig ikke særligt i nogen diciplin, så i mine øjne er det overkill
at læse tests af sådan en 'folkevogn'.

--
Armand.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-05-10 12:13

> Levetiden vidner om at modellen i høj grad er 'god nok'.

Eller billig nok...

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-05-10 22:04

Den 02-05-2010 20:13, Jesper Pedersen skrev:

> Eller billig nok...
nej - god nok!

Kineserne var billige nok, men de er også væk i dag :-\

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : N/A

Dato : 02-05-10 22:04

Fra : jespr

Dato : 01-05-10 06:57

On 30 Apr., 17:47, "C. Caspersen" <cmc...@fjerndettesol.dk> wrote:
> Hej gruppe.
>
> Er der en, der ligger inde med en test af Suzuki GS 500, evt. som
> pdf-dokument ?
>
> Mvh
>
> Caspersen

F.eks. her:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/SUZUKI-GS500E-1989--current/?&R=EPI-434

-jesper

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-05-10 14:42

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i meddelelsen
> Hej gruppe.
>
> Er der en, der ligger inde med en test af Suzuki GS 500, evt. som
> pdf-dokument ?
>
> Mvh
>
> Caspersen

Copy paste

http://www.google.dk/webhp?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8#hl=da&source=hp&q=suzuki+gs+500+e+test&meta=&rlz=1R2ACAW_da&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=Suzuki+GS+500&gs_rfai=&fp=c72504d088e69f2d

http://www.google.dk/webhp?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8#hl=da&newwindow=1&rlz=1R2ACAW_da&q=suzuki+gs+500+f+test&meta=&aq=3&aqi=g10&aql=&oq=suzuki+gs+500+&gs_rfai=&fp=c72504d088e69f2d

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Jim Andersen

Dato : 03-05-10 13:51

C. Caspersen wrote:
> Hej gruppe.
>
> Er der en, der ligger inde med en test af Suzuki GS 500, evt. som
> pdf-dokument ?

http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=1

Installér dette p2p program og søg så efter GS CB ER 500 så kan du finde en
sammenlignende test af de tre cykler.