MS Windows
briani 27239
Hvilket program til at partionere i Win 7?
Fra : Klaus

Dato : 30-04-10 07:24

Havde før partition Magic, men det er ikke kombatibelt længere

Fra : Henning

Dato : 30-04-10 07:26

On Fri, 30 Apr 2010 08:23:32 +0200, "Klaus" <klauja@gmail.com> wrote:

>Havde før partition Magic, men det er ikke kombatibelt længere

Hvad er der galt med Windows 7's egen diskhåndtering?

Fra : Klaus

Dato : 30-04-10 08:37

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message

> Hvad er der galt med Windows 7's egen diskhåndtering?

Den giver mig ikke mulighed for at udvide C-drevet!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-04-10 08:40

Klaus skrev:

>Den giver mig ikke mulighed for at udvide C-drevet!

Så er der vel ikke noget uallokeret plads efter c-drevet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Preben

Dato : 30-04-10 08:49

Den 30.04.2010 kl. 10:37 skrev Klaus <klauja@gmail.com>:

> Den giver mig ikke mulighed for at udvide C-drevet!

Det gør Partition Magic heller ikke, hvis der ikke er ledig plads. Prøv at
gøre et andet drev mindre først.
--
mvh/Preben

Fra : Klaus H

Dato : 30-04-10 11:13

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse news.vbyv4eicqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...

> Den giver mig ikke mulighed for at udvide C-drevet!

>Det gør Partition Magic heller ikke, hvis der ikke er ledig plads. Prøv at
>gøre et andet drev mindre først.

Kan diskhåndtering reducere et drevs størrelse fra begyndelsen af drevet? Det mener jeg ikke det kan i f. eks. Vista.

Klaus H

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-04-10 11:14

Og husk at det skal være en partition på samme fysiske drev hvor C:
drevet ligger.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Laziter

Dato : 30-04-10 12:28

"Klaus" <klauja@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Havde før partition Magic, men det er ikke kombatibelt længere

http://www.partition-tool.com/

Det er Win7 kompatibelt og gratis

Mvh
Benjamin

Fra : Preben

Dato : 30-04-10 12:40

Den 30.04.2010 kl. 12:13 skrev Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org>:

> Og husk at det skal være en partition på samme fysiske drev hvor C:
> drevet ligger.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Det har du ret i, samme fysiske drev, men en anden partition.
--
mvh/Preben