og konkurrenterne smider håndklædet
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-10 14:09

http://www.engadget.com/2010/04/29/microsoft-confirms-kills-courier-in-o
ne-fell-swoop/

http://techcrunch.com/2010/04/29/hewlett-packard-to-kill-windows-7-table
t-project/

Så enten er tablet markedet stadig dødt ... eller Apple har gjort det
igen ...

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-10 14:12

> [...]
> t-project/
>
> Så enten er tablet markedet stadig dødt ... eller Apple har gjort det

jeg skal huske at læse det jeg skriver ingen jeg sender ...

Det jeg ville have skrevet var:

"Markedet for tablets bygget direkte over et desktop OS er dødt"

Fremtiden hedder iPhone OS, Android og måske WebOS

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-04-10 14:17

Den 30/04/10 15.09, Thomas von Hassel skrev:
> [...]
> t-project/
>
> Så enten er tablet markedet stadig dødt ... eller Apple har gjort det

Mit bud er at de febrilsk har fået strikket prototyper sammen, og set
hvad produktet kom til at koste, og vurderet at de ikke kunne få prisen
lav nok til at kunne konkurrere.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-10 14:19

> Mit bud er at de febrilsk har fået strikket prototyper sammen, og set
> hvad produktet kom til at koste, og vurderet at de ikke kunne få prisen
> lav nok til at kunne konkurrere.

febrilsk ved jeg ikke .. Courier produktet har været på banen i laang
tid (ca. 1 år ...)

Men jo, den biligtste iPad er prissat _meget_ agressivt ..

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-04-10 14:22

Den 30/04/10 15.18, Thomas von Hassel skrev:

> febrilsk ved jeg ikke .. Courier produktet har været på banen i laang
> tid (ca. 1 år ...)

Jeg har ikke hørt om det før. En Windows tablet anser jeg også for
uinteressant.

> Men jo, den biligtste iPad er prissat _meget_ agressivt ..

Har man dybe lommer, kan man jo lokke de prisbeviste.

Lidt som mælk der altid er på tilbud i Bilka.

Fra : Jon

Dato : 30-04-10 14:27

> http://techcrunch.com/2010/04/29/hewlett-packard-to-kill-windows-7-table
> t-project/

Takk for tips.

Tips i retur: Hvis du setter URL'en i hakeparentes, slik:
<http://techcrunch.com/2010/04/29/hewlett-packard-to-kill-windows-7-tabl
et-project/> så vil alle newsreaders som benytter fast linjelengde også
forstå dem. MacSOUP er meget glad for det - da kan man Cmd-klikke rett
på URL og den vil bli lest også forbi linjeskift.
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-10 14:41

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> [...]
> forstå dem. MacSOUP er meget glad for det - da kan man Cmd-klikke rett
> på URL og den vil bli lest også forbi linjeskift.

det gør jeg også normalt ... det var en ssvipser

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 30-04-10 15:11

> [...]
> forstå dem. MacSOUP er meget glad for det - da kan man Cmd-klikke rett
> på URL og den vil bli lest også forbi linjeskift.

Det plejer Thomas også at gøre, men der er tydeligvis gået selvsving i
hans tstur idag

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-10 15:13

> Det plejer Thomas også at gøre, men der er tydeligvis gået selvsving i
> hans tstur idag

hovhov ... jeg er måske lidt busted idag .. har været med til at flytte
bixen i går og har været på arbejde idag ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 30-04-10 15:26

> hovhov ... jeg er måske lidt busted idag .. har været med til at flytte
> bixen i går og har været på arbejde idag ...
>
> /thomas

Du _er_ undskyldt(& tilgivet ).

M.

Fra : Jon

Dato : 30-04-10 16:51

> Du _er_ undskyldt(& tilgivet ).
>
> M.
> -

Så absolutt! Jeg trodde også du pleide å gjøre det.

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 30-04-10 21:52

Thomas von Hassel wrote:
> [...]
> t-project/
>
> Så enten er tablet markedet stadig dødt ... eller Apple har gjort det

"igen"?

Der er altså flere andre spillere end lige Apple, HP og Microsoft. Mht.
HP kan jeg i øvrigt forestille mig, at de har valgt og gå en anden vej
og opkøbet af Palm passer godt ind i den forestilling.

Mvh
Bruno

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-10 22:26

Bruno, Copenhagen - Denmark <dont_use_this@adress_ever.invalid> wrote:

> "igen"?

"genstartet" et marked som med smartphones ... hvor konkurrenterne
bliver nød til at tænke på en ny måde for at indhente

> Der er altså flere andre spillere end lige Apple, HP og Microsoft. Mht.
> HP kan jeg i øvrigt forestille mig, at de har valgt og gå en anden vej
> og opkøbet af Palm passer godt ind i den forestilling.

nemlig, helt enig

/thomas