Re: Toughts on Flash
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 30-04-10 11:49

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:
> Ellers støder jeg stort set aldrig på flash-sider, som jeg ikke
>kan se på min iPhone. De få, jeg har mødt, har ikke været vigtige. Jeg
>savner i hvert fald ikke flash på min iPhone. Det kommer naturligvis an
>på ens behov, om man gør det. Jeg kan godt forstå, at hvis man jævnligt
>vil se nogle hjemmesider med flash, så er det irriterende. Jeg kan kun
>opfordre jer til at være tålmodige. Når først iPad er etableret på
>markedet, skal det flash nok hurtigt forsvinde.
>--
Min søn har lavet deres site i Flash: www-busk-hertzog.com og det ærger
mig da, når jeg taler med venner og bekendte, og de spørger mig, om de har
lavet noget nyt, og jeg så ikke lige kan vise det på min iPhone. men pyt
det er en bagatel, og det vigtigste er, at det virker på en Mac og en
PC
Mon ikke der snart bliver en løsning på det problem?

venlig hilsen
Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-04-10 12:21

Hanne Hertzog <Hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> PC
> Mon ikke der snart bliver en løsning på det problem?

Jo, så snart din søn holder op med at bruge Flash
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-10 13:23

Hanne Hertzog <Hanne@enterpol.dk> wrote:

> Mon ikke der snart bliver en løsning på det problem?

intet på det site kan ikke laves med std. html/css/javascript ...

/thomas