Lidt af hvert!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-04-10 20:16

Noget mere skriveri:
http://dindebat.dk/kultur-samfund/701343-nar-dem-df-har-forsogt-programmere-til-stemme-df-graver-sig-fri.html#post19145474

Fortidig helbred!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-04-10 20:44

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bd889a0$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Så pyt, her:
Ting fra mit liv(som er forsøgt brugt imod mig):

Sygehus i 3 måneder med mit knæ (2.klasse)
http://img215.imageshack.us.nyud.net/img215/5784/peternicolaysen250473ho.jpg
http://img440.imageshack.us.nyud.net/img440/1366/petenicolaysen250473whe.jpg

Og bagefter i familiepleje hos nogle børnemishandlere(Arne og Else Bertelsen) i Vejerslev der gik ind for kollektiv afstraffelse
(noget der er ulovligt i de fleste landes forsvar), Psykopat ungen Christian var derovre i forvejen !
(Han var fra samme by som mig, Ballerup)
http://img440.imageshack.us.nyud.net/img440/2110/tungelundskolen.jpg
Jeg er nr.3 fra venstre bagerste række! (Jeg er pumpet fuld af Anti-Biotika,overfølsom) Samme tøj som mig "Christian" er til højre i
billedet.

jeg kan huske den første uge derover(herover egentlig, jeg flyttede herover i 96!):
Dag1: jeg siger hej jeg hedder Peter har ligget på hospitalet i 3 måneder, og siddet i kørestol den ene.
(noget med at det var ret sjovt at køre ræs i kørestol)
Christian siger: Nogle han kender har engang sat ild til en i en kørestol over for Ballerup centeret!
Dag2: Christian truer med at stikke en blyant op i mit ene næsebor mens jeg sover!
Dag3: Christian laver ballade og forsøger at give mig skylden!
Dag4: Jeg stikker Christian et par på hovedet og røvpuler ham(jeg er ikke en Homoseksuel), han holder op med at være et problem!
(men han stemmer nok DF idag!)

Ingen skeletter i skabet!(og jeg er ikke en racist)

Bagefter flyttede jeg til min morbror og hans kone på Lolland
(5.klasse)

Og blev sjovt nok først en "vanvittig" da det gik galt at programmere mig
til at stemme DF som 25 årig!
(jeg gik med til at prøve noget EMDR pga. en depression)

Mvh
Peter Nicolaysen

Andre de har forsøgt det med? Eller er i svage og stemmer på dem?
(jeg har også postet det her indlæg på Jubii!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-04-10 07:43

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bd8900d$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Kunne mærke min bihule igår, for første gang i 12år!
Da jeg skylled med saltvands opløsning(jeg kunne mærke det svie)
Jeg tror det er binyrebarkhormon(sofradex øredråber)
Jeg gravde noget fri fra min hukommelse
(en 11år yngre version af Sanne Hovgensen , mere behagelig at se på den gang!
Sidder med en sprøjte med noget gult i og stikker mig i den ene testikel, begge nyrene og i nakken)
(Hun er bare en af Bjørnholts køddukker udvalgt efter udseende og navn
(En Sand Hov, jeg tror han bruger hende til at "sparke" de mænd i klodserne, hun har lyst til at have sex med!)
Hvis det er binyrene så har jeg ikke haft binyrebarkhormon i kroppen i 12år?
(det vil forklare noget af hvorfor det har været så ubehageligt)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-04-10 09:38

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bda7df7$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Altsammen noget der foregik i min bolig i Humlehaven 27!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-04-10 09:46

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bda9706$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Altså, det der med Hovgensen og nikotin!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-04-10 11:20

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bda98d8$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Og nej, hun var ikke inviteret!
Og desuden så er jeg stadigvæk kun 80-85% vågen og mangler
ca 3/5-4/5 af min IK!

http://dindebat.dk/kultur-samfund/699940-hvad-fanden-er-det-der-foregar.html#post19093087
http://dindebat.dk.nyud.net/kultur-samfund/699940-hvad-fanden-er-det-der-foregar.html#post19093087
(tilbage til Jubii, for dem der kommer derfra)

Eller i kan jo også bare skrive lidt i nyhedsgrupperne enten via google eller
nntp

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-04-10 11:44

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bdaaefb$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Og, nej! Jeg har ikke nogen kønssygdomme!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-04-10 13:03

http://www.usenet.dk.nyud.net/

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-04-10 13:59

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bdac705$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
http://groups.google.dk/group/alt.politics/msg/25bd7a8091f88926
Og i kan diskutere politik i alt.politics
(selvom nogen mener det er dårligt for deres mentale helbred! Jeg finder det som regel afslappende)