Mahogny liste
Fra : HKN

Dato : 28-04-10 17:24

Jeg står og skal bruge en mahogny liste til båden - ca. 1,2 m og T-formet -
hvor finder jeg det i storkøbenhavnsområdet? Det er en af de lister, som
holder garneringerne i loftet, hvis det er til nogen hjælp?

Mange hilsner
Henrik

Fra : oem

Dato : 28-04-10 12:56

On 28 Apr., 18:23, "HKN" <henrik...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> hvor finder jeg det i storkøbenhavnsområdet? Det er en af de lister, som
> holder garneringerne i loftet, hvis det er til nogen hjælp?

XL-byg har i lange perioder hele sidste år ligget inde med flere
forskellige dimensioner af mahogni-lister. Kender ikke status her og
nu. En SKIL-overfræser fra Harald Skodborg dertil kan hurtigt tjene
sig hjem, og laver imponerende mirakler (selv om den kommer i hænderne
på en amatør som mig).

Fra : Unique

Dato : 29-04-10 07:54

http://www.kbhlistefabrik.dk - hvis ikke de har "T" laver de den på
bestilling

Fra : HKN

Dato : 29-04-10 20:38

Var forbi omtalte listefabrik idag, og konkluderede at løsningen rent
økonomisk er en overfræser og et stykke mahogny

Så jeg skal lege lidt i week-enden, men resultatet bliver helt sikkert godt

Mvh
Henrik