Underlig ulykke.
Fra : JBH

Dato : 28-04-10 19:18

http://www.sn.dk/Motorcyklist-draebt-mod-trae/Slagelse/artikel/58158

"Politiet mener, at manden enten har fået et ildebefindende, faldet i søvn
på motorcyklen eller taget sit eget liv. Der var ingen bremsespor eller
andre tegn på, at motorcyklisten forsøgte at undvige eller bremse, før han
ramte træet. "

/JBH

Fra : Brian Sørup

Dato : 28-04-10 19:30

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> andre tegn på, at motorcyklisten forsøgte at undvige eller bremse, før han

Det er nok mere sandsynligt der er tale om endnu et offer for _Trolden_...
R.I.P.
--
Brian Sørup
Ex 1991 Honda VFR 750F

Fra : Anders Majland

Dato : 28-04-10 20:09

> Det er nok mere sandsynligt der er tale om endnu et offer for _Trolden_...
> R.I.P.

Ja, billedet ligner skrækeksemplet på trolden (træet) der står i ydersiden
af en blød kurve. Ikke at politiet ikke kan have ret ...

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 29-04-10 09:08

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja, billedet ligner skrækeksemplet på trolden (træet) der står i
> ydersiden af en blød kurve. Ikke at politiet ikke kan have ret ...

Uden at have noget at have det i: Checkede lige GPS'en.
Bare en fordom i.fh.t. alt det elektroniske ekstraudstyr, der kan fjerne
vigtigt fokus efterhånden.
Men ellers tilslutter jeg mig helt Anders
Tanker til de efterladte.
Henrik

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-04-10 23:10

> [...]
> andre tegn på, at motorcyklisten forsøgte at undvige eller bremse, før han

Min moster var en gang sammen med en mand, som fik et black out da de var
ude og køre på deres Suzuki etellerandet.. De så heller ikke pæne ud
bagefter, men de overlevede da kun med blå mærker og en grim motorcykel som
bevis.

Mvh Anders