kundeservice@quill.dk
Fra : Allan Vebel

Dato : 28-04-10 23:26

Stadig ikke hul igennem?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Infinity

Dato : 28-04-10 23:56

Allan Vebel wrote:
> Stadig ikke hul igennem?

Jo der er fint hul igennem her til gruppen, men mon ikke du har en fejl40
ved din skærm?
--
/Infinity

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-04-10 23:03

Infinity skrev:

> Jo der er fint hul igennem her til gruppen, men
> mon ikke du har en fejl40 ved din skærm?

Jo!
Det er ellers sjældent det sker for mig, men i
dette tilfælde gik det galt - jeg undskylder mange
gange.

Det hele skyldes et irritationsmoment - jeg kunne
ikke skrive til kundeservice@quill.dk (den fik jeg
retur), men godt til Kundeservice@Quill.dk

Mærkeligt, ikke?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Infinity

Dato : 01-05-10 17:42

Allan Vebel wrote:

> [...]
> dette tilfælde gik det galt - jeg undskylder mange
> gange.
>
> Det hele skyldes et irritationsmoment - jeg kunne

Så bruger de en Unix server (eller klon deraf). De er (kan være) følsomme
over for store/små bogstaver, men det er da godt nok ringe at de ikke har
taget højde for det.
--
/Infinity

Fra : Petersen Michael

Dato : 29-04-10 22:48

Allan Vebel wrote:
> Stadig ikke hul igennem?

Ligner en 10D 10T fejl

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Ralph Køster

Dato : 30-04-10 19:44

PICNIC fejl.
Problem In Chair, Not In Computer.

Fra : Rado

Dato : 01-05-10 13:56

On Fri, 30 Apr 2010 20:44:03 +0200, "Ralph Køster" <Get@life.now>
wrote:

>PICNIC fejl.
>Problem In Chair, Not In Computer.

Replaced chair. Didn't solve problem.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-05-10 03:13

Infinity wrote:

> Så bruger de en Unix server (eller klon deraf). De er (kan være)
> følsomme over for store/små bogstaver, men det er da godt nok ringe at
> de ikke har taget højde for det.

Domænet er altid case insensitivt, men username i emailadressen kan godt
være case sensitiv (kundeservice@domain.invalid er det samme som
kundeservice@Domain.invalid, men ikke nødvendigvis det samme som
Kundeservice@domain.invalid).

--