Spisested omkring Aabybro/PandrupS
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-10 14:14

Hejsa
Skal en tur nordpå...

Er der nogen der kan anbefale et spisested til frokost i området mellem
Aabybro og vandet -

Hvad siger I til Luneborg Kro - Tysltrup kro

Findes Pandrup kro endnu og havd er det for et sted -
Er der andet i området?

Ønskerne går i retning af kromad, men derfor må det jo godt være i orden -
så ikke noget med friturestegte frosne rødspætter og dåse-labskovs

MVH Leo

Fra : søren brix

Dato : 28-04-10 21:18

"Firstname Lastname" <None> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Ønskerne går i retning af kromad, men derfor må det jo godt være i orden -
> så ikke noget med friturestegte frosne rødspætter og dåse-labskovs

Hej Leo

hvis i gider så kør til saltum kro http://saltumkro.dk/www/news.php de har
fået rigtigt gode anmeldelser for deres man i www.nordjyske.dk

men ellers vil jeg helt klart vælge luneborg kro fremfor tylstrup kro...

ha´en god tur herop

mvh

Søren

Fra : Cykelsmeden

Dato : 29-04-10 10:00

søren brix skrev:

> Hej Leo
>
> hvis i gider så kør til saltum kro http://saltumkro.dk/www/news.php
> de har fået rigtigt gode anmeldelser for deres man i www.nordjyske.dk
enig!
men kun hvis man har gooood tid!
har flere gange oplevet fuldt personale til 10+ borde, bestod af kok og
kæreste .-)

> men ellers vil jeg helt klart vælge luneborg kro fremfor tylstrup
> kro...
Luneborg er gourmet, Tylstrup er "selskabs"mad.

> ha´en god tur herop

Bag Aldi i Hune har en lokal fiskehandler lavet en fiskerestaurant, som
kan servere fortræffeligt fisk.
Lad være at bestille bord, så får du de ringeste

finn

Fra : Lone

Dato : 30-04-10 02:59

O.T.: Hvis du har mulighed for det, kan det godt anbefales at slå et
smut omkring Aabybro Mejeri og hamstre is til fryseren. De laver
aldeles fabelagtig is derinde!

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-10 06:21

"Lone" <lonekjaer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
O.T.: Hvis du har mulighed for det, kan det godt anbefales at slå et
smut omkring Aabybro Mejeri og hamstre is til fryseren. De laver
aldeles fabelagtig is derinde!

Tak for den oplysning -
Desværre er det en af de ture, hvor vi er mange sammen og ikke rigtig kan se
en ende på dagen, når vi lægger ud...så isen ville i værste fald have en 5-6
timer på bagen - i en varm bil.
Men en anden gang....med køleboks i bilen.