Claus Meyers varme hveder. (NOMA)
Fra : Kirsten Marker

Dato : 27-04-10 22:50

Hej Gruppe...

har lige fået Claus Meyers Nyhedsbrev med opskriften på varme hveder, så
hvis i vil glæde jer selv eller andre på St. Bededags aften, kan opskriften
læses på hans hjemmeside under Claus Meyers, varme hveder.

Mvh/kirsten

Fra : Emil

Dato : 28-04-10 01:47

"Kirsten Marker" <kmarker@fjerndette.mail.tele.dk> wrote:

>har lige fået Claus Meyers Nyhedsbrev med opskriften på varme hveder, så
>hvis i vil glæde jer selv eller andre på St. Bededags aften, kan opskriften
>læses på hans hjemmeside under Claus Meyers, varme hveder.

Du glemte linket:
<http://www.clausmeyer.dk/da/aktuelt_/varme_hveder.html>

m.v.h. Emil

Fra : Marianne

Dato : 29-04-10 20:49

"Kirsten Marker" <kmarker@fjerndette.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis i vil glæde jer selv eller andre på St. Bededags aften, kan
> opskriften læses på hans hjemmeside under Claus Meyers, varme hveder.

Jeg har netop lavet min første omgang hveder efter 'din' opskrift. Det
bliver ikke den sidste!

mvh
Marianne