Cofocos nyeste
Fra : Margrete Johansen

Dato : 27-04-10 11:18

Public House - Gastropub - lækker, lækker mad! Var med på jomfrurejsen i
fredags og selvfølgelig var der nogle kiks med rutinerne, men maden -
MANNER, den var delicius!

Og så er indretningen meget usædvanlig og lækker.

Prøv den - Margrete - Orø

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 27-04-10 12:39

"Margrete Johansen" <mamajohsFJERN@worldonline.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> MANNER, den var delicius!
>
> Og så er indretningen meget usædvanlig og lækker.

Øh alle os fra vestjylland hvad taler du om

--
Edwin

Som altid er på jagt efter opgaver/freelance job inden for Autocad,
Inventor, Mastercam, Alphacam, CNC programmering ect.

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 27-04-10 13:00

"Edwin Elowsson" <edwin01@live.dk> skrev i en meddelelse

> Øh alle os fra vestjylland hvad taler du om
>
> --
> Edwin

Google er din ven

VH Pernille, der godt ved hvad Margrethe snakker om, selvom jeg bor i det
lyse Østjylland.