landplads i østjylland
Fra : lindstroem

Dato : 28-04-10 03:26

Min båd er ved at trænge til en større overhaling og skal bl.a. have
nyt rorleje, stævnrørsleje, ny rig m.v.
Sejlervenner fra gamle dage, som fortsat er bosiddende i det østjyske,
vil gerne hjælpe med arbejdet. Så derfor er planen, at jeg sejler
båden fra København over til en havn i Østjylland, når sejlsæsonen går
på hæld. Jeg har netop ringet til nogle havne (Horsens og Århus), men
fået det svar, at de har problemer nok med at skaffe landpladser til
havnes egne lystfartøjer, så de kan desværre ikke hjælpe mig.
Er der nogle østjyske læsere af dette forum, som evt kender til havne
med så god landpladskapacitet, at de lejer ud til gæster udefra?

Bedste hilsner
Lindstroem

Fra : HO

Dato : 28-04-10 12:18

"lindstroem" <lindstroem.ib@gmail.com> skrev i en meddelelse
Er der nogle østjyske læsere af dette forum, som evt kender til havne
med så god landpladskapacitet, at de lejer ud til gæster udefra?
Hejsa
Det er vist et gennerelt problem i de fleste havne.
Også i Kolding - det koster 1000,- at lade den stå på havnen - hvis man er
heldig at få en plads.
Jeg har min stående ca. 25 km. fra Kolding - på en åben plads med vand og
strøm hele året.
Der står en del andre, det fine er at det er hos en bådservice firma, så
kniber det, kan han også hyres eller skaffe stumper.
Jeg giver omkring 2700,- for transport fra Kolding til stedet.
Jeg har en bekendt som ikke havde problemer med at komme ind hos - jeg mener
det hedder Horsens bådservice.
mvh
HO

Fra : Steffen Skov

Dato : 28-04-10 17:23

Hejsa
Prøv Norsminde eller Nappedam, hvis det skal være nær Århus. En plads
nærmere Århus eller i Århus koster lige så meget som et nedlagt landbrug.
Men det er da en overvejelse værd, for så får du en lade med i prisen
Hilsen Steffen
--
"E´baad" Pd26 nr.18, Århus.

Fra : HO