MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win 7 Pro
Fra : ADL

Dato : 27-04-10 22:27

Hej, har en maskine med Windows 7 Pro Engelsk

Kan jeg på nogen måde lave den om til DK, lige som man kan med Enterprise og
Ultimate?

/ADL

Fra : --= Bo =--

Dato : 28-04-10 17:49

"ADL" <harik@email.dk> skrev i meddelelsen
> Hej, har en maskine med Windows 7 Pro Engelsk
>
> Kan jeg på nogen måde lave den om til DK, lige som man kan med Enterprise
> og Ultimate?
>
> /ADL

Nope, det er kun Enterprise og Ultimate der har mulighed for at ændre til 35
sprog

BG

Fra : Fister

Dato : 28-04-10 18:55

ADL presented the following explanation :
> Hej, har en maskine med Windows 7 Pro Engelsk
>
> Kan jeg på nogen måde lave den om til DK, lige som man kan med Enterprise og
> Ultimate?
>
> /ADL

Ja, det hedder Vistalizator, eller noget tæt på.
Prøv at google ovennævnte ord.
Kai

Fra : Fister

Dato : 28-04-10 19:35

Fister presented the following explanation :

http://www.froggie.sk/
Kai