Remote install - ingen netværk
Fra : Henrik Andresen

Dato : 28-04-10 09:26

Hej

Jeg vil prøve at remoteinstallere snow leopard 10.6.2 på min nyanskaffet
macbook pro.

På min gamle macbook har jeg startet 'remote install programmet' og
valgt dvd osv.

På min pro holder jeg 'alt' nede mens jeg booter, og der kommer et
harddisk-icon frem og ikke andet.

Som jeg har læst det, skulle der komme en dropdown hvor jeg kan vælge
ethernet eller airport - det gør der desværre bare ikke.

Hvad gør jeg mon galt ?

Der er netværkskabel fra begge macbooks til en switch, og der er
dhcp-server på netværket.

/H

Fra : Henrik

Dato : 28-04-10 13:24

"Henrik Andresen" <hhandresen@gmail---------slet.com> wrote in message
> [...]

> Som jeg har læst det, skulle der komme en dropdown hvor jeg kan vælge
> ethernet eller airport - det gør der desværre bare ikke.

Hvis jeg ikke husker helt galt, så skal kablet gå direkte mellem de to!!!!!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-04-10 13:25

Henrik <fjern@mig.dk> wrote:

> "Henrik Andresen" <hhandresen@gmail---------slet.com> wrote in message

> Hvis jeg ikke husker helt galt, så skal kablet gå direkte mellem de to!!!!!

ikke nødvendigt ... men hvorfor gå igennem bøvlet med at lave en remote
install på en maskine som har et optisk drev ?

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-04-10 16:12

Den 28/04/10 14.25, Thomas von Hassel skrev:

> ikke nødvendigt ... men hvorfor gå igennem bøvlet med at lave en remote
> install på en maskine som har et optisk drev ?

For at prøve? Folk har gjort underligere ting af den grund :D