Ang. notebooks
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 28-04-10 11:17

De der billige notebooks for eks Lenovo S10,
har de et VGA stik til en monitor/projektor?

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 28-04-10 12:03

On Wed, 28 Apr 2010 12:16:39 +0200, Jørgen Farum Jensen
<jfjenzen@yahoo.dk> wrote:

>De der billige notebooks for eks Lenovo S10,
>har de et VGA stik til en monitor/projektor?

Min Medion Akoya E1210 har i hvert fald - og Lenovoen, som du nævner,
har også.
Se her (under interfaces ude til højre)

http://kortlink.dk/7qct

Venlig hilsen
Gert

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-04-10 12:42

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> De der billige notebooks.....

Det var nok mere relevant at spørge i gruppen for bærbare

News:dk.edb.hardware.baerbar

Jan

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 28-04-10 19:48

Jan Vestergaard skrev:

> Det var nok mere relevant at spørge i gruppen for bærbare
>
> News:dk.edb.hardware.baerbar

Du har ganske ret, jeg havde glemt at der
fandtes en sådan gruppe.

Og tak til Gert for et kontant svar.

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk