Internet va forskellige netforbindelser...
Fra : Magnus

Dato : 05-08-01 08:20

Jeg har en bærbar pc som jeg har tilsluttet min ISDN router og derved får
internetforbindelsen igennem.
Men hvad hvis jeg tog den med hen til en kammarat og satte den til hans ADSL
router vil det så fungere uden at jeg skal ændre en masse indstillinger for
min internetadgang ?

/Magnus

Fra : Elmo Jensen

Dato : 05-08-01 08:29

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse:
> [...]
ADSL
> router vil det så fungere uden at jeg skal ændre en masse indstillinger

Det betyder formodentligt at du allerede har "forbindelse" stående til LAN
og automatisk tildeling af IP/DNS i TCP/IP, og så skulle du uden nogen
ændringer kunne sætte den til din vens router og køre med det samme.

Elmo Jensen
ICQ: 12 55 72 551

Fra : Jensen

Dato : 05-08-01 10:51

"Magnus" <arnason@email.dk> wrote in message
> [...]
ADSL
> router vil det så fungere uden at jeg skal ændre en masse indstillinger

Du kunne bruge et lille program der hedder netswitcher det skulle kunne
findes her http://www.netswitcher.com

Jensen

Fra : A. Anonym

Dato : 05-08-01 13:31

> [...]
ADSL
> router vil det så fungere uden at jeg skal ændre en masse indstillinger

Prøv at få fat i et program som NetSwitcher 2. Der kan du have flere forsk.
netværks indstillinger alt efter hvor din laptop er.

http://www.netswitcher.com/