ikke nok hukommelse
Fra : Brother Tuck

Dato : 25-04-10 14:36

Min Nokia E65 skriver hele tiden
"Der er ikke nok hukommelse til at modtage SIM-beskeder. Slet nogle data
først"
JEg har slettete alle mine SMS beskeder men det hjælper intet.

Nogen der har nogle gode ideer ?

(jeg har ikke hukommelseskort i telefonen)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-04-10 07:51

On 25 Apr., 15:35, "Brother Tuck" <Hennin...@XXlegaard.dk> wrote:
> [...]
> først"
> JEg har slettete alle mine SMS beskeder men det hjælper intet.

Har du også slettet sendte beskeder?

Fra : Brother Tuck

Dato : 25-04-10 16:21

ja

Har du også slettet sendte beskeder?

Fra : Anders

Dato : 25-04-10 17:17

"Brother Tuck" <HenningXX@XXlegaard.dk> skrev i en meddelelse
> ja
>

> Har du også slettet sendte beskeder?

Du har vel ikke nogle MP3 filer el. billeder liggende ?

Fra : Ralph Køster

Dato : 25-04-10 17:59

Kan du ikke indstille den til at bruge hukommelseskortet til sms beskeder?
Så burde du ikke komme ud for det problem igen.

Fra : Anders

Dato : 25-04-10 18:01

"Ralph Køster" <Get@life.now> skrev i en meddelelse
> Kan du ikke indstille den til at bruge hukommelseskortet til sms beskeder?
> Så burde du ikke komme ud for det problem igen.

Hukommelseskortet er ikke i brug !

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-04-10 22:01

> Nogen der har nogle gode ideer ?

Beskeder >> Valg >> SIM-beskeder

Slet de beskeder du har til at ligge der.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk