Suzuki DT 6
Fra : Peter_il

Dato : 25-04-10 10:46

Hej gruppe,

Skulle nogen her i gruppen mon ligge inde med en servicemanual til en
Suzuki DT 6 påhængsmotor (2 cyl totakts 6 hp) - til kopiering fx?
Jeg har netop købt en gummibåd med tilhørende påhængsmotor men har
ingen erfaring vedr drift og vedligehold af sådan en fætter. På
Internettet har jeg ikke kunnet finde noget....

mvh Peter Ingsø Laursen

---
Bianca 28-sejlere mødes på www.cafecrema.dk

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 25-04-10 18:52

Peter_il wrote:
> [...]
> ingen erfaring vedr drift og vedligehold af sådan en fætter. På
> Internettet har jeg ikke kunnet finde noget....

Klip

Hvis du kan bruge en engelsk version:
http://store.brownspoint.com/pdf/DT6(86-02).pdf

Mvh
Torben
--
\\\\////
(@@)

Fra : Peter_il

Dato : 26-04-10 02:18

On 25 Apr., 19:51, "Torben Skovgaard Bach" <tsb...@FJERNnyka.dk

> Klip

> [...]

Hej Torben,
Tak for linket. Jeg er selv stødt på denne PDF, som er helt fin med
reservedele og eksplossionsdiagrammer.
Jeg savner en egentlig servicemanual med retningslinier for
vedligehold, fejlfinding osv

mvh Peter Ingsø Laursen

---
Bianca 28-sejlere mødes på www.cafecrema.dk

Fra : Lars Thorborg

Dato : 28-04-10 18:43

Hej Peter

Jeg har en Owners manual på engelsk, svensk norsk og finsk du må få, hvis
det er den du søger.

Hilsen Lars Thorborg
Bianca 28 ISIS, Frederikssund

Fra : Peter_il

Dato : 28-04-10 13:45

On 28 Apr., 19:43, "Lars Thorborg" <lars.thorb...@mail.dk> wrote:
> Hej Peter
>
> Jeg har en Owners manual på engelsk, svensk norsk og finsk du må få, hvis
> [...]

Hej Lars
Perfekt. Det vil jeg meget gerne.
Jeg kan sende dig en frankeret svarkuvert .

P.S.: Bemærk i øvrigt, der er lidt aktivitet i forumet på www.cafecrema.dk.
Jeg lægger snarest en billedserie op, der dokumenterer en større
rorleje-reparation....

mvh Peter