MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 7 "igen igen" :o)
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 25-04-10 13:23

Efter reinstall af Windows 7, vil den pludselig ikke finde drivere til
mine 2Tb WD USB diske, der var ikke noget galt før!?

Jeg kan sagtens bruge dem, men i enhedshåntering siger den at "WD SES
DEVICE USB driver" mangler, nogen der ved hvor den kan hittes ?

http://img408.imageshack.us/img408/8809/25042010142103.png

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-04-10 13:37

http://community.wdc.com/t5/My-Passport-for-PC/Driver-Error-Message-WD-SES-Device-USB-Device/m-p/2976

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 25-04-10 19:11

Ivan V. Klattrup frembragte:

> http://community.wdc.com/t5/My-Passport-for-PC/Driver-Error-Message-WD-SES-Device-USB-Device/m-p/2976

Virkede ikke :o/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Jakob

Dato : 25-04-10 13:41

On Sun, 25 Apr 2010 14:23:09 +0200, Brian Vestergaard wrote:

> [...]
>
> Jeg kan sagtens bruge dem, men i enhedshåntering siger den at "WD SES
> DEVICE USB driver" mangler, nogen der ved hvor den kan hittes ?

Har du sat din windows 7 til at hente drivere automatisk? Det plejer at
løse en del problemer. Devices and printers -> højreklik selve computeren
-> vælg 'device installation settings' Jeg er desværre ikke ikke klar over
de danske menuer.
--

/Jakob
Battle Against Any Raid Five

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 25-04-10 18:02

Efter mange tanker skrev Jakob:

> [...]
> -> vælg 'device installation settings' Jeg er desværre ikke ikke klar over

Står til auto :o/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)