60'er festival i Holstebro - billet sælges~
Fra : Mona Rasmussen

Dato : 05-08-01 07:00

Hejsa.

Jeg har vundet en billet til 60'er festival i Holstebro
lørdag den 11. august, men er selv forhindret i at
deltage.

Derfor sælges billetten for kr. 150,-
(Normalpris kr. 200,- + gebyr eller
ved indgangen kr. 250,-)

Festivalen foregår i Lystanlægget, Holstebro i
prioden kl.12.00 - 23.00.

Mød:
Showaddywaddy - The Rubbets - The Bootles -
Red Squares - All Ages - Needles and Pins -
Vestjysk Veteran Band + Lokal scene

Send en mail, hvis du er interesseret i at købe
billetten.

Mange hilsner

Mona

Fra : Erik Ralund