MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Update sin Vista?
Fra : Jane

Dato : 24-04-10 13:53

Hej!
Jeg har lige geninstall min Vista, den er fra sidste forår og har aldrig
givet mig probz ved geninstalleringer, den bliver stående på 0% fuldført men
dog hentet dem og der er mange opdates der venter 103styks, men den har ikke
SP1 fra starten kan det være problemet? Jeg ved jo at de ikke længere vil
opdatere en ren Vista, men hvad kan jeg da så gøre ?

Jane

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-04-10 16:35

Gå ind på Windows update:
http://windowsupdate.microsoft.com/

Vælg kun SP1 og installer den.
Gør derefter det samme med SP2.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ole C

Dato : 24-04-10 21:53

Jane skrev blandt andet:

> [...]
> 103styks, men den har ikke SP1 fra starten kan det være problemet?
> Jeg ved jo at de ikke længere vil opdatere en ren Vista, men hvad kan

Har du prøvet at hente hele SP2-pakken og opgradere med den?
Kan hentes her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Bagefter bør du så slipstreame din Windows-disc med SP2 - evt. med vLite:
http://www.vlite.net/

--
vh
Ole C

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-04-10 23:59

SP2 er ikke cumulativ så SP1 skal installeres først.
Du kan heller ikke bare slipstreame med SP2 med mindre du har en
version af Vista der allerede indeholder SP1.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jane

Dato : 26-04-10 05:43

Har fået det fixet, takker for indlæg