MS Windows
briani 27239
Itunes
Fra : JcLind

Dato : 24-04-10 12:02

Jeg abonnere på en del podcasts mend forskellige emner. Kan det lade
sig gøre at gruppere podcastsene efter emne i stedet for alfabetisk?

VH jc

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-04-10 23:40

Den 24-04-2010 13:02, JcLind skrev:
> Jeg abonnere på en del podcasts mend forskellige emner. Kan det lade
> sig gøre at gruppere podcastsene efter emne i stedet for alfabetisk?

Delvist.. Hvis du mener at dine podcasts er kategoriseret korrekt i
iTunes storen, så skulle det være muligt. Du skal blot vælge
"Oversigt" -> "Oversigtsvalg" derefter klikke "Kategori" af, så den
bliver vist. Til slut klikker du blot på overskriften "Kategori" så er
de sorteret efter kategorien.

- Chano Andersen

Fra : JcLind

Dato : 26-04-10 12:42

"Chano Andersen" <sunsite092009@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Oversigt" -> "Oversigtsvalg" derefter klikke "Kategori" af, så den
> bliver vist. Til slut klikker du blot på overskriften "Kategori" så

jeg takker :)
jakob