Emil og Luna er væk :O(
Fra : Trine

Dato : 05-08-01 06:52

Jeg ved ikke mine levende råd....Emil og Luna har nu været væk siden i
forgårs aftes (fredag aften)

Normalt kommer de hjem om morgenen.....men i går morges var der ingen misser
(
I nat har jeg vadet rundt i hele området og kaldt (de plejer altid at komme
når jeg kalder) og raslet med med....men ingen misser.....

Puha det er ikke sjovt...

Meget triste hilsner
Trine

Fra : Kirstine

Dato : 05-08-01 11:13

In article <9kimmi$1qe2$1@news.cybercity.dk>, musen@kirstein.dk says...
> [...]
> I nat har jeg vadet rundt i hele området og kaldt (de plejer altid at komme
> når jeg kalder) og raslet med med....men ingen misser.....

Øv...jeg krydser fingre for, at misserne snart finder vej hjem igen.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Neller

Dato : 05-08-01 12:09

Det er rigtig slemt, når de søde små ikke kommer hjem.
For 6 år siden flyttede vi hertil, hvor vi bor. 3 uger efter blev
Garfield (kastreret hankat af doven natur)væk, dagen efter Vorbasse
marked, hvor der havde været en masse uro, og vi troede ALDRIG, vi
skulle se ham igen.
Men han kom hjem, 14 dage efter!!!!
Så fat mod, katte KAN tage nogle dages "ferie" ind imellem!

forsigtigt optimistisk hilsen fra Neller

http://www.kandu.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-08-01 18:00

d. 05/08/01 7:52 skrev Trine på musen@kirstein.dk i artiklen
> [...]

> I nat har jeg vadet rundt i hele området og kaldt (de plejer altid at komme
> når jeg kalder) og raslet med med....men ingen misser.....

Årh, det er jeg ked af at høre. Jeg skal nok holde øje under buskene rundt
omkring. Hvordan er det nu - Emil er sort og Luna er grå, eller?
I øvrigt er det da lidt sært at de begge er væk - måske du skulle sætte
sedler op i kvarteret - hvis de nu er lukket inde et sted eller nogen har
taget dem til sig. De er øremærket, ikke?

--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Trine

Dato : 05-08-01 21:12

Hej alle 3

Tak for jeres bekymring.....

Her for ½ time siden lå jeg og sov på min sofa (for guderne skal vide at jeg
ikke har sovet ret meget de sidste 2 nætter), så kom Philip (kæresten) ind
og vækkede mig med Emil i favnen )) jeg tror aldrig jeg er vågnet så
hurtigt Jeg røg op og så skulle der nusses samtidig med at jeg græd af
bar glæde....bagefter ud og kalde på Luna (for hvor Emil er, er Luna som
regel også)...og ganske rigtigt. 5 min efter stod Luna udenfor vinduet og
ville ind )
Resten af aftenen skal der nusses igennem (selvom de virker noget forvirrede
over at deres mor er helt rundt på gulvet og vil gramse hele tiden)

Jeres bekymring og krydsede fingre hjalp )))

/Trine. Og Emil som allerede er gået i seng, og Luna som efter at have tømt
madskålen, er i gang med at slå koldbøtter på mit skød.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-08-01 21:16

Hej Trine

Åh det var godt at høre *S*

Hilsen og spind fra
Joan, Neo & Dixie

Fra : Nina

Dato : 05-08-01 22:17

En glad tanke herfra og et næstenøs
--
Hilsen Nina

Fra : Neller

Dato : 05-08-01 22:36

Det var dog en dejlig besked at læse her på sengekanten!!
Mon ikke de to "springfyre" kan have været lukket inde et sted - det
tror jeg ihvertfald nogen gange kan være grundene til kattes sjældne
forsømmelser af egne madskåle.
hilsen Neller

http://www.kandu.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-08-01 23:10

d. 05/08/01 22:12 skrev Trine på musen@kirstein.dk i artiklen
9kk92u$1s79$1@news.cybercity.dk:

> Jeres bekymring og krydsede fingre hjalp )))

Eller osse gad de ikke det regnvejr mere
godt de er hjemme igen.
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-08-01 22:40

Hvor er det godt at høre ;)))
Der er ikke noget som at vide at misserne af egen vilje vender
tilbage...;)))

Puha jeg kender fornemmelsen fra før, fordi når det var rigtig dårligt vejr
gik Melissa gerne i dækning på en af de lokale gårde indtil det drev over,
sommetider et par dage mens jeg gik og var meget bekymret..

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 06-08-01 01:08

Hej Trine

Græsset er nogen gange grønnere hos naboen....., men intet mad er som den,
der bliver serveret derhjemme
En glad tanke sendes fra alle kattene i True Trust
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk