Uret ned i Dock ligesom iCal
Fra : JoeDoe

Dato : 23-04-10 16:36

Hejsa.

Jeg har iCal liggende på Dock - den er ikke startet op eller andet men
alligevel viser den datoen. Findes der et program for uret også som
fungere på samme måde, så jeg kan få uret vist nede på Dock'en (uden
sekunder)?

Jeg ved at jeg kan se oppe i højre hjørne men jeg ville helst have det
vist nede sammen med datoen.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-04-10 00:24

JoeDoe wrote:
> [...]
> sekunder)?
>
> Jeg ved at jeg kan se oppe i højre hjørne men jeg ville helst have det

Hm, jeg mente 'Meridian' kunne, men det kan den ikke... Men her er da et
par stykker...

UTC Global Clock 3.3.0.0 (beta)
Display the universal time in Dock or screen corner.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/9021
Dock Clock 2.1.4 (commercial, virker næppe i SL, for gammel)
customizable clock for the Dock
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/32658
DeciTime 1.0 (freeware, men virker næpee i SL, for gammel)
Decimal time clock - runs in window or in Dock
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/19336

Jeg har selv kun prøvet den første, men tallene er ganske enkelt for små
til mit dårlige syn, så da jeg fandt en nyre udgave af Meridian til OS
X, valgte jeg at købe den. Den lægger et lille rektangulært ur, hvor som
helst du vil på skrivebordet, så jeg har den i nederste højre hjørne.
Str. kan defineres afhængig af skrifttype og punktstr., så den kan altså
godt blive ret så lille.... Skulle virke på SL også, - har jeg fået at
vide fra udvikleren, men også at han er ved at omskrive den fuldstændig.

Meridian 3.3.5 (commercial)
alarm clock, stopwatch, timer, world clock
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/20989

mvh. Erik Richard