Ulykke med MC-Betjent
Fra : Christian Stidsen

Dato : 22-04-10 13:38

Endnu en - denne gang en lidt anden type.

Men...
http://ekstrabladet.dk/112/article1334479.ece
Ifølge EB's mand på stedet ser det ud som om bilen er kørt ind i siden på
mc-betjenten.
- er der nogen der kan forklare hvordan det kan give de skader på bilen som
man kan se på billedet ?

For mig ser det nærmere ud som om bilen er kørt ud foran MC'en.

M.v.h.

Christian

--
FZS600

Fra : Dak

Dato : 22-04-10 14:04

Christian Stidsen skrev:
> [...]
> som man kan se på billedet ?
>
> For mig ser det nærmere ud som om bilen er kørt ud foran MC'en.

Motorcyklen holdt stille i krydset. Kvinden ser mc'en i sidste øjeblik
og prøver at køre venstre om mc'en. Rammer mc'en i bagerste område samt
hans ben lidt. hans højre øverste del af kroppen rammer vinduet og
flyver en tur?

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Ole Mogensen

Dato : 22-04-10 14:54

On 22-04-2010 15:04, Dak wrote:

> [...]
> og prøver at køre venstre om mc'en. Rammer mc'en i bagerste område samt
> hans ben lidt. hans højre øverste del af kroppen rammer vinduet og

Kan vi så konstatere at de gule veste ikke hjælper..

Ole Mogensen

Fra : jopa

Dato : 22-04-10 14:56

Ole Mogensen skrev:

> Kan vi så konstatere at de gule veste ikke hjælper..
Næ da ikke hvis bilisten har siddet og gloet en anden vej

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Kent

Dato : 22-04-10 22:53

Den 22-04-2010 15:04, Dak skrev:

> [...]
> og prøver at køre venstre om mc'en. Rammer mc'en i bagerste område samt
> hans ben lidt. hans højre øverste del af kroppen rammer vinduet og
Og så er der flere dobbelte svingbaner på stedet. Hvis hun er kommet
langs søerne og skal op mod Rådhuspladsen (venstre sving), så kan hun
sagtes havde kommet på den "forkerte" side af betjenten.

Det er et kryds, hvor der bliver kørt til. Og en hel del billister har
meget travlt med lige at smutte med over. Og så er der ikke altid tid
til at tage hensyn til andre.

--

Kent

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-04-10 23:01

On Thu, 22 Apr 2010 23:52:37 +0200, Kent
<kentmagnussenFJ_ERN@gmail.com> wrote:

Hej.

>Det er et kryds, hvor der bliver kørt til. Og en hel del billister har
>meget travlt med lige at smutte med over. Og så er der ikke altid tid
>til at tage hensyn til andre.

Det er ikke første gang en MC betjent har fået sin MC torpederet i det
kryds.
For mange år siden var der en (også) kvinde der påkørte MC betjentens
løbehjul bagfra og sendte det op i dets "ejer" der dirigerede
trafikken med armene.
Kvinder ser ikke sådan en "lille ting" på vejen

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : KentBM

Dato : 23-04-10 09:52

Den 23-04-2010 00:01, Steen Gruby skrev:
> [...]
> løbehjul bagfra og sendte det op i dets "ejer" der dirigerede
> trafikken med armene.
> Kvinder ser ikke sådan en "lille ting" på vejen
Hvilket sikkert har været en medvirkende årsag til at krydset blev
ombygget for et års tid siden. Til et (mere) sikkert design. Men mange
har ret travlt på deres vej rundt.

--

Kent

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-04-10 14:57

Ole Mogensen <o@mogensen.mail.dk> writes:

> Kan vi så konstatere at de gule veste ikke hjælper..

.... eller blåt blink? Eller stor hvid motorcykel med 'Politi' skrevet på
siden? Nogle trafikanter sover bare bedre end andre mens de færdes i
trafikken.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*