Høj sikkerhed i Safari
Fra : tiper

Dato : 23-04-10 02:13

Hej NG
Har opdateret min iMac til seleoparden. Men oplever nu, at sikkerheden
i Safari er alt for høj.
Er jeg på en medlemsside/forumside der kræver log-in, for jeg efter
30-60sek besked om jeg automatisk er logget ud pga. inaktivitet på
siden.
Dvs. at jeg ikke kan læse forumindlæg igennem uden at blive logget ud
automatisk.
Hvad skal jeg justere på/slå fra?
Alt er fuldt opdateret.

Mvh
Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-10 09:29

tiper <tiper@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> siden.
> Dvs. at jeg ikke kan læse forumindlæg igennem uden at blive logget ud

Det har nok ikke noget med Safari at gøre .. men check hvordan dine
cookie setting står..

/thomas

Fra : tiper

Dato : 23-04-10 09:04

On 23 Apr., 10:29, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Det har nok ikke noget med Safari at gøre .. men check hvordan dine
> cookie setting står..

Bare sjovt det ikke var der før jeg opdaterede. Cookies står til
"altid acceptere"

/
Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-10 17:25

tiper <tiper@vip.cybercity.dk> wrote:

> Bare sjovt det ikke var der før jeg opdaterede. Cookies står til
> "altid acceptere"

er det alle sites ?

/thomas

Fra : tiper

Dato : 25-04-10 01:06

On 23 Apr., 18:24, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> er det alle sites ?

Det var det ja. Men er stoppet med det igen.