2.1 lyd til PC ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 22-04-10 20:13

Hvad er det ultimative højtaler sæt til en PC, det skal spille rent og
have en god bas ?

Pris max. 2000kr.

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-04-10 07:06

Gå nogle hundrede kroner længere op og kig på mærket "Mako".
Jeg har et sæt og det sætter alle andre PC-højttalere til vægs, som jeg har
haft.

Ganske enkelt imponerende den lyd der kommer fra dem.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=399412

Og med det link kan jeg se at prisen er nede på 2000,-

Klart det bedste køb hvis du spørger mig.

Hvis der er andre der har købt dem, så kunne jeg da også godt tænke mig at
høre deres mening.

Ralph.

Fra : Max

Dato : 24-04-10 08:13

Hej Brian

> Hvad er det ultimative højtaler sæt til en PC, det skal spille rent og
> have en god bas ?

Hvorfor 2.1 ? Hvis man har gode højttalere, ja så kan man
spare sub'en.

Byg dem selv, eller køb nogle små aktive monitore, de sælger
virkelige perler i musikforretninger.

http://www.sandcastle.dk/artikler/MJJ%20TLS.pdf

Max

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-04-10 08:20

On Sat, 24 Apr 2010 09:12:34 +0200, Max wrote:

> Byg dem selv, eller køb nogle små aktive monitore, de sælger virkelige
> perler i musikforretninger.

Jeg har gode erfaringer med www.aage.dk. Hvis OP bor i nærheden af en af
forretningerne så kig ned forbi. Jeg har altid fået gode anbefalinger af
personalet (som virkelig ved hvad de snakker om).

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-04-10 12:07

Hvor bor du Brian?

Måske du ville lytte til de Mako højttalere.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 24-04-10 12:20

Ralph Køster sendte dette med sin computer:
> Hvor bor du Brian?
>
> Måske du ville lytte til de Mako højttalere.

2620 Albertslund, men kører til dagligt på det meste af sjælland, ville
godt prøve et lyt

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-04-10 12:50

Ja men du skal nu længere sydpå...lolland. SÅ er der nok en anden der bor
tættere på der har et par.

Men jeg lover dig...du bliver ikke skuffet.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 24-04-10 13:01

Ralph Køster sendte dette med sin computer:
> Ja men du skal nu længere sydpå...lolland. SÅ er der nok en anden der bor
> tættere på der har et par.
>
> Men jeg lover dig...du bliver ikke skuffet.

Må prøve at hitte en biks hvor de er sat op, måske dataworld i
Roskilde.

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-04-10 13:33

Jeg har købt mine hos SHG men igen, så er vi i århus og viborg.

Fra : Ralph Køster

Dato : 25-04-10 10:49
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 29-04-10 21:50

Ralph Køster tastede følgende:
> http://www.i4u.com/full-review-360.html 9 ud af 10 i test
>
> http://itshootout.com/r-337/razer-mako-speakers-review/ 91 ud af 100 i test
>
> http://www.macworld.com/reviews/product/412650/review/mako.html 4,5 ud af 5 i
> test
>
> http://techgage.com/article/razerthx_mako_21-channel_speaker_system/5 9 ud af
> 10 i test...
>

> Der må være noget om det

Kom desværre til at lytte på et sæt Bose Companion 5, f... de spillede
bare max, faktisk lige så godt som dem der nu står på mit skrivebord

http://img219.imageshack.us/img219/5971/upsl.jpg

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Ralph Køster

Dato : 30-04-10 19:43

Ja brian, men de er jo oppe i 3200,-
Så er det jo svært at anbefale noget når du bryder budgettet med 60%

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 01-05-10 15:00

Ralph Køster formulerede spørgsmålet:
> Ja brian, men de er jo oppe i 3200,-
> Så er det jo svært at anbefale noget når du bryder budgettet med 60%

Ja det må du da også undskylde

Men hold da helt op de spiller bare max... men havde heller ikke ventet
andet, for vore Lifestyle 38 spiller også bare max

Men har så sådan et sæt Logitech Z Cinema i overskud hvis det var noget
for nogen

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=419627

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-04-10 08:42

On Thu, 22 Apr 2010 21:12:39 +0200, Brian Vestergaard
<only4usenet@gmail.com> wrote:

Personligt kan jeg godt anbefale Harmon/Kardon Soundstick II. Pris ca
1100.

Fra : Jesper N.

Dato : 29-04-10 21:10

1100.<<

Er det dem i gennemsigtigt plast?
Dem har jeg og de når ikke Mako til sokkeholderne. Sorry..

Men Brian Vestergaard....er det din tråd fra 15-7 2009 hvor du omtaler at du
har et par Mako der er defekte?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-04-10 14:14

On Thu, 29 Apr 2010 22:10:23 +0200, "Jesper N." <Gloria@gaynor.CD>
wrote:

>Er det dem i gennemsigtigt plast?
Ja.

>Dem har jeg og de når ikke Mako til sokkeholderne. Sorry..
Kender dem ikke.....

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 01-05-10 15:24

Jesper N. forklarede:
> [...]
> Dem har jeg og de når ikke Mako til sokkeholderne. Sorry..
>
> Men Brian Vestergaard....er det din tråd fra 15-7 2009 hvor du omtaler at du

Ja det er det, det var min kammerats... det kunne ikke svare sig at få
dem lavet så han købte noget JBL :o/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 01-05-10 15:24

Karsten Jensen skrev den 26-04-2010:
> On Thu, 22 Apr 2010 21:12:39 +0200, Brian Vestergaard
> <only4usenet@gmail.com> wrote:
>

> Personligt kan jeg godt anbefale Harmon/Kardon Soundstick II. Pris ca
> 1100.

Har en kammerat der har sådan et sæt (nu stående på loftet) de spiller
efter vores begges mening jammerligt, ingen mellemtone, skæv diskant og
flad bas... sorry :o/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)