Kloge ord
Fra : Armand

Dato : 20-04-10 14:29

Jeg har ved anden lejlighed berettet om min fornøjelse i at 'ose' på
biblioteket.
Idag var det så nabobyens bibliotek jeg pludselige havde lediggang i
nærheden af og atter var det den automotive litteratur der trak mest.

EN billedtekst var så fangende at jeg måtte låne mig til pen og papir
for at få den fulde ordlyd med:
" RD500 & RG500 is a good example of the crossover between clubracers
and streetbikes.
The only problem wich such machines is that they rarely improve the
image of motorcycling"!

--
Armand.

Fra : Pwh

Dato : 20-04-10 20:27

Armand, skrev:
> The only problem wich such machines is that they rarely improve the
> image of motorcycling"!

Jamen kommer vel an på hvad man forbinder med motorcycling.

Har da selv haft flere 2-taggere.
Startede på en 380 gt'er = rent skod
Fik en 350 Ypvs'er = rent fun
havde en KR-1 250 = rigtigt fun

Men i forhold til mine andre 8-10 4-taggere har de nok mere
været voldtunede knallerter end mc'er.
Men skal da ikke afvise at jeg igen ville ryge på en vild 2-takt,
og der ville det nok skulle værer en RG500 eller RG500,
hvis de ellers er til at opdrive.
Eller ultimativt Bimatas 500V, den ville værer sjov

/Jens

Fra : Jan

Dato : 20-04-10 21:00

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen kommer vel an på hvad man forbinder med motorcycling.

I denne sammenhæng er det vel næppe "motorcycling" men mere "image" Armand
og forfatteren til de vise ord tænker på.
Eller ?

Fra : Pwh

Dato : 20-04-10 22:03

Jan, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> I denne sammenhæng er det vel næppe "motorcycling" men mere "image"
> Armand og forfatteren til de vise ord tænker på.
> Eller ?

Kører ikke selv mc for at have et image, så kan ikke helt følge den logik :-?

/Jens

Fra : Armand

Dato : 21-04-10 00:55

Pwh skrev:

> Kører ikke selv mc for at have et image, så kan ikke helt følge den logik :-?

Læs 'image of motorcycling' som: 'motorcyklismens ry' !

--
Armand.

Fra : Kent

Dato : 21-04-10 13:04

Den 20-04-2010 21:27, Pwh skrev:
> [...]
> Fik en 350 Ypvs'er = rent fun
> havde en KR-1 250 = rigtigt fun
>
> Men i forhold til mine andre 8-10 4-taggere har de nok mere
Jeg undre mig over, at du betrager en 380GT som en voldtunet knallert.
Den var da for sin tid, en forholdsvis stor motorcykel. Både i størrelse
og vægt. I forhold til 380 er 350 YPVSeren både smallere og mere
moderne, men selvfølgelig også noget nyere. Og absolut en motorcykel.

--

Kent

Fra : Hekto

Dato : 20-04-10 14:26

On Apr 20, 3:29 pm, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:
> [...]
> and streetbikes.
> The only problem wich such machines is that they rarely improve the

Tjaaaa ... og det er vist ikke lykkedes at forbedre det siden
dengang! :o/

--

/Hekto

Fra : Armand

Dato : 21-04-10 14:55

Armand skrev:
> [...]
> and streetbikes.
> The only problem wich such machines is that they rarely improve the

Jeg erindrer forøvrigt en engelsk test af netop RD500 hvori forfatteren
rundede af med ordene:
"For those who loves that kind of stuff, this is that kind of stuff!"

--
Armand.