MS Windows
briani 27239
udføre job ved access af mappe.
Fra : Cykelsmeden

Dato : 21-04-10 10:24

På en windows-shared Sambaserver, kan man konfigurere sharet til at
udføre jobs på serveren, både/enten sharet tilgås eller forlades.

Er det samme muligt, evt. med lidt twist, på en windowsbaseret server?

finn

Fra : Jakob

Dato : 23-04-10 17:16

On 21 Apr 2010 09:23:39 GMT, Cykelsmeden wrote:

> [...]
> udføre jobs på serveren, både/enten sharet tilgås eller forlades.
>
> Er det samme muligt, evt. med lidt twist, på en windowsbaseret server?

Jeg er ikke specielt kyndig ud i Sambaservere så der kan du bilde mig mange
ting ind, dog ikke at de kan lave kaffe.

Hvis du skriver hvad det er for en server, 2k3(R2), 2k8(R2), er det domæne
eller workgroup, og hvad du vil have den til er der større mulighed for at
svare på spørgsmålet. Specielt hvis du har et 2k8R2 domæne så har du nogle
ret avancerede muligheder.
--

/Jakob
Battle Against Any Raid Five