Hvilken køkkenmaskine?
Fra : Lars Thomsen

Dato : 19-04-10 11:19

Jeg er på udkig efter en god køkkenmaskine, som er kraftig og i god
kvalitet. Den skal kunne alle de gængse ting, dvs. rive grøntsager mm, men
den skal også kunne blende, hakke is og lave smoothies. Delene skal kunne
tåle at komme i opvaskemaskine. Endelig må den gerne være lidt pæn at kigge
på da den muligvis altid skal stå fremme på køkkenbordet.

Kan nogen af jer anbefale en god maskine - max pris 5000 kr?

Lars

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 19-04-10 10:27

On 19 Apr., 12:18, "Lars Thomsen" <l...@flexcom.dk> wrote:

> [...]
> tåle at komme i opvaskemaskine. Endelig må den gerne være lidt pæn at kigge
> på da den muligvis altid skal stå fremme på køkkenbordet.

Jeg vil tro, at en af de kraftigere Magimix-modeller opfylder alle
dine krav. Den går for at være den mest gængse foodprocessor på
markedet. Den er samtidig blandt de dyreste, men den kan også noget
mere, end man normalt forventer sig af en foodprocessor.

En egentlig køkkenmaskine bruges primært til andre ting, end det, du
efterlyser.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-04-10 17:34

Lars Thomsen formulerede spørgsmålet:
> Jeg er på udkig efter en god køkkenmaskine, som er kraftig og i god
> kvalitet. Den skal kunne alle de gængse ting, dvs. rive grøntsager mm, men
> den skal også kunne blende, hakke is

Glem Kenwood Chef hvis du vil hakke is (i blenderen)

Hans
www.zofiaoghans.dk