Pizza i Aalborg
Fra : Ukendt

Dato : 19-04-10 08:49

Hvor får man en rigtig god pizza henne i Aalborg? Helst som take-away, men
restaurant kan også gå an.

Mvh Sørensen

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-04-10 16:32

On Mon, 19 Apr 2010 09:48:54 +0200
"Sørensen" <xxxxxxxx> wrote:

> Hvor får man en rigtig god pizza henne i Aalborg? Helst som
> take-away, men restaurant kan også gå an.
>
> Mvh Sørensen

Azzura Pizza er rigtig italiensk....ikke 1000 forskellige kombinationer
men enkle gode pizzaer. Ligger 2 steder i byen og tilbyder take-away:
http://www.azzurra.dk/

kim Schulz

Fra : søren brix

Dato : 19-04-10 21:29

"Sørensen" <xxxxxxxx> wrote:

> [...]
Azzura Pizza er rigtig italiensk....ikke 1000 forskellige kombinationer
men enkle gode pizzaer. Ligger 2 steder i byen og tilbyder take-away:

kn2 pizza og kebab på kastetvej i vestbyen laver også de mest fantastiske
pizzaér + dens navne bror kn pizza i øgade kvarteret skulle også være god

mvh

Søren

Fra : Kim Jensen

Dato : 21-04-10 21:12

Sørensen wrote:
> Hvor får man en rigtig god pizza henne i Aalborg? Helst som take-away, men
> restaurant kan også gå an.

Ganske enig med både Kim og Søren; Azzurra er dog mere autentisk
italiensk end KN.

Min erfaring siger dog, at Azzurra i travle perioder kan være "lidt"
utilregnelige med deres estimater af, hvornår mad er klar til
afhentning/levering.

KN er noget mere ala de mange andre "mellemøstlige" pizzariaer, men helt
klart i den gode ende. Da jeg boede i området var KN og Vabene Pizza på
østerbro mine to "sikre" valg når den stod på takeout pizza

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk