Drikkevand
Fra : A & L

Dato : 19-04-10 21:38

Hej

Er der nogen her der ved hvem der forhandler Whale system 15?

Allan

Fra : Preben

Dato : 19-04-10 21:28

Den 19.04.2010 kl. 23:38 skrev A & L <ingen@mail.dk>:

> Hej
>
> Er der nogen her der ved hvem der forhandler Whale system 15?

Prøv her:
http://www.google.com/search?client=opera&rls=da&q=whale+system+15&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

--
mvh/Preben

Fra : AHo

Dato : 24-04-10 11:38

On 19 Apr., 22:28, Preben <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:

> Prøv her:http://www.google.com/search?client=opera&rls=da&q=whale+system+15&so...
>
> --
> mvh/Preben

Det har jeg prøvet, men det giver ingen danske forhandler af fittings

Er der andre bud?

Fra : Per Kaaber

Dato : 24-04-10 19:04

Hej A & L. Du skrev d. 19-04-2010 i
<4bccbf49$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:
> Hej
>
> Er der nogen her der ved hvem der forhandler Whale system 15?
>
> Allan

Kan du ikke bruge almindelig conex fittings til kobber/pex rør?
http://www.billigvvs.dk/Roer-Fittings-Conex-Fittings--Conex-Vinkel-15mm-182403.html

Jeg har selv lige lavet nyt vand i 12mm can-system, som Palby har i
deres sortiment. Da jeg fik det hjem, viste det sig, at det bare er det
samme fittings man bruger til pnumatik på maskiner og som kan fåes
meget billigere hos de rette fagleverandøre. Men quickt gik det med at
samle systemet.

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-10 20:15

I det hele taget:
Der er faktisk mange ting i vore både, hvor det er helt skørt ikke at
anvende ganske normale materialer fra vore jern/vvs - grossister.
Drikkevand f.ex.
Er materialerne gode nok til vore boliger, holder de såmænd nok også til
søs.
Noget skibsrederne forlængst har indset.
Værfterne køber sandelig ikke hos bådudstyrs - pusherne.

Så hvorfor skulle vi?

MVH
Egon

Fra : A & L