Dame mctøj i sverige
Fra : Dak

Dato : 18-04-10 12:55

Det eneste sted jeg kender er mchuset derover. Er der andre steder der
er værd at kigge ind til når vi taler om tøj og sko til damer?

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : KentBM

Dato : 18-04-10 14:44

Den 18/04/10 13.54, Dak skrev:
> Det eneste sted jeg kender er mchuset derover. Er der andre steder der
> er værd at kigge ind til når vi taler om tøj og sko til damer?

Jeg købte på et tidspunkt (5 - 6 år) noget Rukka og en Schuberth C2 hos
http://www.touringbutiken.se/Servlet Netshop

Jeg havde nogle problemer, men det var mest på grund af Fejl40. Til
gengæld sparede jeg omkring DKK 3000 på handlen. Hvilket ikke var
grunden til, at jeg handlede i Sverige, men de danske forhandlere var
overhovedet ikke villig til at tage noget tøj hjem på det tidspunkt af
året (starten af vinteren).

--

Kent

Fra : JPN

Dato : 22-04-10 11:48

Den 18-04-2010 15:44, KentBM skrev:
> [...]
> grunden til, at jeg handlede i Sverige, men de danske forhandlere var
> overhovedet ikke villig til at tage noget tøj hjem på det tidspunkt af

Jeg handlede også hos Mc-huset i Malmø sidste år da jeg havde kastet min
kørlighed på Lindstrands produkter. Det kostede et par ture over sundet
indtil de rigtige størrelser var fundet (læderdragt+tekstil)
og jeg sparede vel også et par tusind.
Jeg havde dog hellere handlet i DK men hos de lokale Lindstrands
forhandlere havde ikke de ønskede produkter hjemme og det ikke muligt at
prøve før køb da de påstod de ikke kunne sende retur :(
Nu skal fruen ekviperes og det er stort set samme sang hos alle forhandlere.

Mvh
Jørgen