WD TV HD LIVE media player (igen :-) )
Fra : Nyheder

Dato : 19-04-10 00:42

Hej Igen

Nå jeg har her i week-enden flyttet rundt på al min eletronik i stuen.
Efer dette så kan jeg ikke få WD TV HD LIVE media player til at
virke. Jeg havde samme problem da jeg købte den og der mener jeg at
jeg lige pludselig fandt ud af det men jeg kan ikke huske hvad det var
og hvad jeg gjorde... ;-(

Problemet er at når jeg sætter strøm til den kan jeg se at den starter
op på skærmen med et WD logo men så bliver skærmen sort og jeg kan
ikke få noget frem overhovedet.... Den er sat et netværk.

Er der nogen der har oplevet dette og som, modsat mig, kan huske hvad
men skal gøre.....

Hilsen den fustrerede.

Sten

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-04-10 16:22

Den 19/04/10 08.41, Nyheder skrev:
> [...]
> op på skærmen med et WD logo men så bliver skærmen sort og jeg kan
> ikke få noget frem overhovedet.... Den er sat et netværk.

Pil de usb-enheder du har i ud, og se om ikke det hjælper.

Hvis det er tilfældet, så skal de nok lige repareres i en PC inden de
kommer i WD TV'en igen.

Fra : Nyheder

Dato : 20-04-10 03:11

> Pil de usb-enheder du har i ud, og se om ikke det hjælper.
>
> Hvis det er tilfældet, så skal de nok lige repareres i en PC inden de
> kommer i WD TV'en igen.

Jeg har slet ikke noge USB HD sat til WD TV'en...

Det underlige er at den har virket fint og så gør den det nu igen som
den gjorde da jeg satte den til første gang....

Sten

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-04-10 21:29

Den 20/04/10 11.10, Nyheder skrev:

> Det underlige er at den har virket fint og så gør den det nu igen som
> den gjorde da jeg satte den til første gang....

Hvis der ingen USB-enheder er sat til så er der nok et netstik. Har du
haft det ude og genstartet?

Fra : N/A

Dato : 20-04-10 21:29