USB 3 som indstikskort
Fra : Steen STARK

Dato : 18-04-10 06:09

Når USB 3 bliver lanceret, vil der så være muligt at sætte en PCI kort
i min computer for at få USB 3 hastighederne ?

Fra : Max

Dato : 18-04-10 13:59

Hej Steen

> Når USB 3 bliver lanceret, vil der så være muligt at sætte en PCI kort
> i min computer for at få USB 3 hastighederne ?

De er såmændt på markedet, har do kun set dem som PCI-E kort.

Max

Fra : Ivar

Dato : 18-04-10 21:20

Max skrev:

> De er såmændt på markedet, har do kun set dem som PCI-E kort.

Det vil ikke rigtigt have nogen mening at lave det som et PCI-kort,
da PCI-bussen vil virke som en flaskehals, så man ikke rigtigt får
glæde af den højere hastighed. Det skal være med PCIe og mindst x4.
De små x1 stik er også for langsomme.

Ivar Magnusson

Fra : N Dude

Dato : 21-04-10 10:13

Steen STARK wrote.:

> Når USB 3 bliver lanceret, vil der så være muligt at sætte en PCI kort
> i min computer for at få USB 3 hastighederne ?

Ja og nej. Det vil være meningsløst. Din pc vil antageligvis allligevel ikke
kunne behandle alle de data, som USB3 kan levere. Jeg tvivler endda på, at
der er ret mange, som har et reelt behov for disse hastigheder...