Inaktivitetsgebyr
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-04-10 11:15

Hvilket selskab har ikke sådan et?

Hvilket selskab har det laveste inaktivitetsgebyr?

--
Per

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 11:18

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Hvilket selskab har ikke sådan et?
>
> Hvilket selskab har det laveste inaktivitetsgebyr?

Hvis du dermed mener 100% gratis abonnement, så er TDC en mulighed.

Mvh Hauge

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 18-04-10 11:22

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket selskab har ikke sådan et?
>
> Hvilket selskab har det laveste inaktivitetsgebyr?
Prøv Unotel.

PH

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-04-10 11:24

Peter Hansson (7870) skrev:

>Prøv Unotel.

de er cirka lige så dyre som andre _med_ inaktivitetsgebyr (10 kr/måned)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-04-10 11:53

Per Henneberg Kristensen forklarede den 18-04-2010:
> Hvilket selskab har ikke sådan et?
>
> Hvilket selskab har det laveste inaktivitetsgebyr?

Som andre siger: UnoTel; 0,16 kr./måned.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-04-10 12:00

Hans Paulin (6310) skrev:

>Som andre siger: UnoTel; 0,16 kr./måned.

det er ikke et inaktivitetsgebyr, det er et forbrug.
unotels inaktivitetsgebyr _er_ 10 kr / måned.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : BorreBoy

Dato : 18-04-10 18:48

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> det er ikke et inaktivitetsgebyr, det er et forbrug.
> unotels inaktivitetsgebyr _er_ 10 kr / måned.

Ja, men sender du én sms pr. måned er det kun 16 øre.
Kan sendes som websms, så simkort ikke skal i telefonen

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 18:53

BorreBoy skrev:
> Ja, men sender du én sms pr. måned er det kun 16 øre.

Men det *kræver* at du sender denne ene SMS.

> Kan sendes som websms, så simkort ikke skal i telefonen

Behøves heller ikke med TDCs abonnement, da det er 100% gratis..

/Hauge

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 19-04-10 13:37

"GiWeo" <no@mail.here> skrev i meddelelsen

> TDC
>
> 0,00

Ja med det koster 99 kr i oprettelse, med mindre du har fastnet og mobil på
regning.

JJ

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 19-04-10 17:12

"Johannes Jørgensen" <johs-jspam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja med det koster 99 kr i oprettelse, med mindre du har fastnet og mobil
> på regning.
>
> JJ

Nu blev der spurgt til inaktivitetsgebyr.

Søren

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 20-04-10 14:54

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:4bcc80d6$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Johannes Jørgensen" <johs-jspam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu blev der spurgt til inaktivitetsgebyr.
>
> Søren

Ja men at det koster 99 kr i oprettelse, er også vigtig at få med, når den
endelige beslutning skal tages.

JJ

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-04-10 16:07

Johannes Jørgensen <johs-jspam@mail.dk> skrev :

>Ja men at det koster 99 kr i oprettelse, er også vigtig at få med, når den
>endelige beslutning skal tages.

Forventer du, at nogen giver dig et nummer og oprettelse gratis,
når der ikke er noget krav om forbrug?
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 20-04-10 16:50

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Forventer du, at nogen giver dig et nummer og oprettelse gratis,
> når der ikke er noget krav om forbrug?
> --
> Kerim
> http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Jeg forventer ikke noget, men med 99 kr i oprettelse, kunne det jo være en
biliger løsning, at vælge en med adminstartions gebyr, alt efter hvor længe
den skal ligge ubrugt hen.

JJ