MS Windows
briani 27239
Log-in til windows problem XP
Fra : Vidal

Dato : 18-04-10 09:12

Pludselig er min computer begyndt at vise login'et til
windows. Den kræver ikke noget password, blot Enter.

Hvordan kommer jeg af med det igen, jeg vil gerne bare
tænde og den så selv kommer op.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 18-04-10 09:51

Den 18-04-2010 10:11, Vidal skrev:
> Pludselig er min computer begyndt at vise login'et til
> windows. Den kræver ikke noget password, blot Enter.
>
> Hvordan kommer jeg af med det igen, jeg vil gerne bare
> tænde og den så selv kommer op.

Nå, jeg fandt selv løsningen på det vidunderlige internet

Start-kør-skriv: control userpasswords2 ->

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 18-04-10 15:34

On 18 Apr., 10:50, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> N , jeg fandt selv løsningen p det vidunderlige internet
>
> Start-kør-skriv: control userpasswords2 ->

Hviket er meget dum, jeg har mistet alle mine indstillinger og
systemgendannelsen
virker ikke.

Er der nogle råd vedrørende det, altså systemgendannelse, der ikke
rigtigt vil gendanne,
jeg har brugt alle punkter tilbage til februar, men intet lykkes.
Surt

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard