MS Windows
briani 27239
Fil "rense/fjerne" program til Windows 7?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-04-10 08:51

Har reinstalleret min maskine med Windows 7 og diverse programmer, alt
var i skønneste orden... men så skulle jeg installere Nero 9, her gik
noget galt og installationen kiksede :/

Problemmet er at jeg nu ikke kan køre en ny installation af Nero pga.
der ligger nogle filer fra første forsøg, tilføj/fjern programmer
virker ikke til Nero da installationen ikke er komplet, har uden held
forsøgt at slette alle mapper/filer der hører til Nero, men uden held
:/

Fimdes der et program der kan finde og slette filer, der er ikke har
noget program tilhør ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Dr.Xerox

Dato : 18-04-10 09:02

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4bcab9f9$0$12753$c3e8da3@news.astraweb.com...
> [...]
> Nero, men uden held :/
>
> Fimdes der et program der kan finde og slette filer, der er ikke har noget program tilhør ?

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-04-10 09:44

Dr.Xerox forklarede:
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe

Øhh hvad skal jeg bruge den til

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Dr.Xerox

Dato : 18-04-10 12:00

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4bcac65b$0$3129$c3e8da3@news.astraweb.com...
> Dr.Xerox forklarede:

> Øhh hvad skal jeg bruge den til
>
> --
> Venligst / Regards
> Brian Vestergaard

Det har du ret i, det gik for stærkt, en ommer
jeg kan se Bjerne har givet dig det rigtige link:

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-04-10 13:36

Dr.Xerox forklarede:
> Det har du ret i, det gik for stærkt, en ommer
> jeg kan se Bjerne har givet dig det rigtige link:

Men alle software producenter burde lave sådan et stykke værktøj

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-04-10 09:10

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> slette alle mapper/filer der hører til Nero, men uden held :/
>
> Fimdes der et program der kan finde og slette filer, der er ikke har noget

Nero General CleanTool
http://www.nero.com/eng/tools-utilities.html

mvh / Bc

Fra : Brian Vestergaard