Trekantet lagen
Fra : HKN

Dato : 17-04-10 14:11

Er der nogen her i gruppen, der ved hvor man kan finde de trekantede lagener
til forkahytten? Jeg så dem meget for en 3-4 år siden, men nu er de ikke til
at opdrive i nogen steder...?

Mvh
Henrik

Fra : Cupido

Dato : 22-04-10 17:25

her kan de købes
www.hellers.dk

Fra : HKN

Dato : 23-04-10 15:47

Hej,

Tak for svar - men Hellers har ikke kunnet skaffe dem i år....sagde de i
Bella.

Mvh
Henrik

Fra : oem

Dato : 23-04-10 14:07

On 23 Apr., 16:46, "HKN" <henrik...@hotmail.com> wrote:
> Hej,
>
> Tak for svar - men Hellers har ikke kunnet skaffe dem i år....sagde de i
> Bella.
>
> Mvh
> Henrik
>
> "Cupido" <cupido-fjerndet...@live.dk> wrote in message

> - Vis tekst i anførselstegn -

http://www.svb.de/out/1/html/0/catalog/s_335.pdf

synes at være i den retning, - i hvert fald beregnet til forkøje..
Fragt er enhedspris på 12,5 eur, indtil 31 kg til udland.