Bundmaling
Fra : Torben Pd 57 Sirius

Dato : 17-04-10 02:28

Hej NG.

Er der nogen af jer der har erfaring med bundmaling fra Biltema, kan
den bruges, kan man overmale gl. bundmaling uden probliemer,
(international Cruise.) Jeg er ikke ude i at sejle kapsejlads, sådan
almindelig hygge sejlads.
Ca. halv pris er jo fristende.

God Vind
Torben
Pd 57 Sirius

Fra : Ole Pagh

Dato : 17-04-10 09:44

Den 2010-04-17, skrev Torben Pd 57 Sirius:

> Er der nogen af jer der har erfaring med bundmaling fra Biltema, kan
> den bruges, kan man overmale gl. bundmaling uden probliemer,

Der blev spurgt om det samme her den 19. marts, men der var ikke nogen
brugbar respons på spørgsmålet, desværre.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Steffen Skov

Dato : 17-04-10 09:47

Hejsa
Jeg har ikke selv prøvet produktet, men en bekendt af mig har prøvet både
den fra Harald Nyborg og Biltema. Begge produkter var noget *¤%#§.
Vil du spare lidt penge på antifoiling, så led i Tyskland. Jeg har selv
brugt www.schwenckner.de , og sparede en del.
Hilsen Steffen
--
"E´baad" Pd26 nr.18, Århus.

Fra : Per Kaaber

Dato : 17-04-10 09:59

Torben Pd 57 Sirius har bragt dette til os:
> [...]
> den bruges, kan man overmale gl. bundmaling uden probliemer,
> (international Cruise.) Jeg er ikke ude i at sejle kapsejlads, sådan

Jeg kan også anbefale Tyskland.
Uden at ha' gået synderligt meget på prisjagt, faldt jeg over
www.svb.de for nogle år side, og sparer 4-500 kr på 2L bundmaling af
typen VC17. Iøvrigt en meget bedre bundmaling end Millerne, synes jeg
altså.
Efterhånden er det da nogle tusinder der er lagt hos SVB, som der er
gået de etablerede i DK næser forbi. Dog er der nogle netbutikker i DK
der godt kan hoste op med en ok pris.

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 17-04-10 10:27

Jeg har de sidste 4 år brugt Seatech fra SVB.
til 20? literen
Jeg tager båden op hvert andet år og der er nogle enkelte små rurer.Men vi
sejler også meget i Østersøen.
Hans